BF december 2015 :-)
Hej :) okej om man hoppar in här?
Jag plussade i fredags och har bf 3/12 :D såå glad! :) det är andra barnet, har en kille på 14 mån.
Hej :) okej om man hoppar in här?
Jag plussade i fredags och har bf 3/12 :D såå glad! :) det är andra barnet, har en kille på 14 mån.
Ja vi va ganska lika allihop :) jag mår bra! Lite tröttare än vanligt bara. Förra graviditeten hade jag ganska svår foglossning så jag är lite nervös att det ska bli likadant eller värre den här gången. Försöker jobbar "förebyggande" eller i alla fall tänka mig för redan nu. Hur mådde ni första grav?
Välkomna alla nya och grattis till plussen! :) här har tröttheten svept över mig men hellre det än illamående :) hoppas alla slipper det! Har ni ringt bm än?
Vill nån lägga in mig? :) andra barnet bf 3/12 :)
Snobi- jag har likadant! Har varit vaken till och från sen kl3. Gav upp kl6! Är inte så trött på morgonen sen utan det kommer efter lunch.
Jag tränar på som vanligt. Blev lite nojig efter ett hårt pass häromdagen men det ska ju precis som du säger inte vara nån fara :)
Vi ska berätta för min mans familj idag. Såå spännande! :) men jag tror dom blir jätteglada :)
Jag tror oron hör lite till :) jag hade mensvärk med första och denna grav har också startat med mensvärk så för mig känns det normalt :)