Inlägg från: Julibebisen12 |Visa alla inlägg
  • Julibebisen12
    fantasy06 skrev 2015-04-05 19:19:19 följande:

Jag blir 33 i år. Bor i kristianstad. Har en son som blir 9 i år sedan innan. Blir som att göra detta för första gången igen :)

Finns en kristianstadgrupp för 2015 barn :)
  • Julibebisen12

Hade blivit citerad men hittar inte inlägget :(:(

Jaja

Hur går det för er alla???

Just nu är jag bara trött och tuttarna ömmar som fan

Känner inger alls i magrn, ttror jag iallafall. Ibland känns det något på vänster sida så ver inte om livmodern ligger åt det hållet. Är inte molvärk. Eller kanske :P

• Julibebisen12
    Zoorroo skrev 2015-04-05 17:38:36 följande:

Har någon några bra tips på böcker att läsa? 

Eftersom jag är teoretiker så gillar jag att läsa mig till saker.

OCH, eftersom jag är kontrollfreak så vill jag gärna läsa mig till allt jag kan så ingenting kan överraska mig.. 

Haha förra gången gogglade jag på förlossning på Youtube och kollade vad som skulle hända haha
  • Julibebisen12
    Malin Cc skrev 2015-04-05 20:35:30 följande:

Så extremt trött hela dagarn, värk i svanken som svag mensvärk. Kan må smålöks till och från efter jag druckigt kaffe eller ätit viss mat.

Och en härlig sak till jag fått....... Svamp... Rätt mild med ändå,usch, inge kul :(

Köp hem kokosolja från apotea (vita burken) sätt lite i en burk och använd till underlivet :) tar max 3 dagat så är det borta ^^

Du kan även fortsätta smörja underlivet för att inte brista lika lätt lila så på magen :)

Sätt i olika burkar så har du bättre koll :)

Det som blir kvar i burken kan du steka med och använda som smör eller som solskydd
  • Julibebisen12
    Sookie85 skrev 2015-04-06 13:57:36 följande:

Så, nu vet min mamma... Hon fick ett test i ett påskägg :)

Har ni berättar för era föräldrar? /vänner?

Jag vet inte om jag vågar berätta :p killen å jag har varit ett par i ca 3 månader haha

Funderar på att dra en vit lögn och blivit gravid med spriral XD

Killens föräldrar vet inget men tack vare systern så sa hon till att vi försökte :/:/

Usch är redan nervös över att behöva berätta för mamma även om de nog bara går och väntar :(
  • Julibebisen12
    MuM2girls skrev 2015-04-06 15:15:36 följande:

Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)

Helt frivilligt såklart:)

Rozanna Pettersson

Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)

Det var på tiden ;);)

Lägg till mej sen du får gärna ha mej som vän om du vill
Svar på tråden BF december 2015 :-)