BF december 2015 :-)
Hoppar gärna in här plussade idag efter vårat 3:e Fet
känns overkligt fortfarande, mår lite småilla till och från.
Bf blir 9 dec (tror jag)... Är lite osäker då ägglossningen flyttade sig fyra dagar.
Hoppar gärna in här plussade idag efter vårat 3:e Fet
känns overkligt fortfarande, mår lite småilla till och från.
Bf blir 9 dec (tror jag)... Är lite osäker då ägglossningen flyttade sig fyra dagar.
Kul att vi har blivit så många! Mindre kul med den här sömnlösheten. Har legat vaken sen 4 men nu gav jag upp. Någon annan som har så? Jag ligger inte och tänker på nåt eller så utan det säger bara pling så är jag klarvaken.
Och någon annan som gymmar? Igår var mitt första pass sen jag plussade och det ska ju gå att köra på ungefär som vanligt första trimestern, men jag blir så himla nojig :-P Höll mig på en nivå där jag knappt ens blev ansträngd. Får väl kanske hålla mig på den nivån tills det känns lite tryggare.
Hur ska jag räkna ut förlossningsdag och bf? Har gjort fet i naturlig cykel, men ägglossningen kom fyra dagar senare än vanligt...mensens första dag var 1/3 och ägglossningen var den 22/3 enligt kliniken, fick älutslag den 21/3. Och min cykel är 31-32 dagar lång...
Hur ska jag räkna ut förlossningsdag och bf? Har gjort fet i naturlig cykel, men ägglossningen kom fyra dagar senare än vanligt...mensens första dag var 1/3 och ägglossningen var den 22/3 enligt kliniken, fick älutslag den 21/3. Och min cykel är 31-32 dagar lång...
Vi kommer nog vänta ett tag, om jag inte mår hysteriskt illa förstås och inte kan äta. Än så länge så har jag ett dovt illamående.
Nån mer som är väldigt doftkänslig? Blir typ kräkfärdig när det luktar starkt av stekos :-/ har svårt att passera grillkiosker...
Använder ni nån gravidapp? Jag använder just den som heter gravidapp
Mina symtom just nu.
* svullen gått upp 1,5 kg sen 1,5 vecka tillbaka
* humöret är si o så
* molande värk
* halsbränna och sura uppstötningar
* lite lätt illamående men inget som stör ännu
Vad äter ni för vitaminer? Jag äter apoteket hjärtas kosttillskott för kvinnor. Är omega 3 bra? Har nämligen några som heter new omega...
Längtar efter och få gå och handla saker vagn har vi redan då vi köpte en nära väns. Vi köpte den tidigt, tyvärr så fick vi missfall några veckor senare. Men men vi lät den stå, orkade inte hålla på o sälja den just då. Är en emmaljunga duo classic från 2012, använd i 1,5år.
Vad gillar ni för vagnar?