• paxoo

BF december 2015 :-)

Hoppar gärna in! Plussade i måndags, beräknad 2/12 om allt går som det ska, första barnet :)

• paxoo
    nikki06 skrev 2015-04-02 16:20:55 följande:
    Grattis!!! Och välkommen :)
    Tack! :)
  • paxoo

Jag har molande värk väldigt ofta, är det farligt? Hållt på sen min mens skulle kommit.

• paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-02 17:58:42 följande:
    Åh stort grattis- känner du av några symptom än?!
    Tack! Ja, mitt humör är verkligen helt galet, grinar ena sekunden, sen är jag skit sur. Sen är tuttarna väldigt ömma.. Håller tummarna att illamåendet inte kommer ^^
  • paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-02 17:58:42 följande:
    Åh stort grattis- känner du av några symptom än?!
    Ja lite, humör förändringar hur mycket som helst, kan börja grina helt plötsligt. Sen är jag väldigt lätt irriterad, men kan också bero på att jag slutade röka så fort jag fått reda på att jag var gravid. Ömma tuttar och måste kissa hela tiden nästan, haha :)
  • paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-03 22:48:35 följande:

Alltså är det bara jag som saknar symptom typ... nästan så jag funderar på att ta ett nytt gravtest imorgon. Sååå knäpp man är

Vilken vecka är du i? :)
  • paxoo
    Knasbollen81 skrev 2015-04-04 04:06:24 följande:
    Bara i vecka fem (sex imorgon) så får nog coola ned. Men från att ha tyckt att tiden gått fort så går den jäääätttelångsamt
    Ja. det går jättelångsamt, snart kommer du nog känna att bröstvårtorna är ömma, jag kan inte ens ta på mig bh :o
  • paxoo

Några som har cravings ännu? Sånt som man aldrig varit sugen på förr, för mig är det fanta, våfflor och vitlöksbröd! Är jämt sugen på det :)

• paxoo

Är jag den yngsta här eller? Jag är 19, fyller 20 i september.

• paxoo
    MuM2girls skrev 2015-04-06 15:15:36 följande:

Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)

Helt frivilligt såklart:)

Rozanna Pettersson

Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)

Lägger till dig snart, Pmar dig också. Så jag vet att det är du ^
  • paxoo

Finns en hemlig Facebook grupp som heter " december bebisar "

Adda rozanna Petterson, jättemysig grupp och skulle va trevligt med fler :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)