• Polly 98

BF december 2015 :-)

Jag plussade i måndags. Bf 6 dec. Hade MF i feb så hoppas det håller i sig denna gång.

• Polly 98

Jag fyllde nyss 35 så jag är visst äldst då. Väntar vårt 5 barn och bor på västkusten

• Polly 98

Hej tjejer... Idag kom illamåendet som ett brev på posten. Mått illa hela dan. Inte spytt utan bara känt mig "kvalmig" Hur mår ni andra?

• Polly 98

Idag hittade jag vårt angelsound som jag köpte när sonen låg i magen för 2 år sen. Är i vecka 10 (9+2) och trodde inte jag skulle höra nåt. Men jag hittade hjärtljuden på en gång

• Polly 98
    fantasy06 skrev 2015-05-10 14:24:03 följande:
    Har funderat på att låna en kollegas angel sound, men trodde inte man kunde höra det så tidigt smile1.gif var det svårt att hitta?
    Med sonen provade jag först i vecka 12. Då var det jättesvårt. Hittade inte de första gångerna. Men denna gång hittade jag direkt. Man får nog lova sig själv att inte bli alldeles vettskrämd om man inte hittar så tidigt.
  • Polly 98
    Winny87 skrev 2015-05-12 06:51:25 följande:

Det är väl klart man ska få prata om sin vikt för vi kommer gå upp alla en massa och innan den riktiga bebismagen har kommit känns det jobbigt att bara se tjock ut.

Det handlar inte om att gå ner i vikt utan om att få ventilera sina tankar. :)

Jag har jätte svårt med kläder nu då alla vet om att jag går eller gått på Viktväktarna och vill inte att det ska synas att jag börja bli tjock förens bebismagen kommer och jag kan berätta för alla att jag går upp i vikt på grund av att jag är gravid.

Tycker vi ska stötta varandra i detta forumet även om man inte alltid håller med eller har samma bekymmer. Vi kommer bli tjockisar och det är okey för vi ska bli mammor :)

Jag älskar min bebis och allt som hör till men måste få gnälla också hihi

Håller med dig
  • Polly 98

Sover också dåligt... Är uppe minst en gång och kissar. Och i natt hade vi alla våra 3 små i sängen också. Tur vi ska köpa en 220 säng innan nästa kommer

• Polly 98

Jag tror på tjej denna gången. Men vi får se på rul om 2 veckor om bebis vill visa

• Polly 98
    Cheysa skrev 2015-07-28 21:09:22 följande:

I torsdags upptäckte jag att tre (jag vet gick all in!) grav test visade att jag var gravid! 2006 fick jag domen av en läkare att jag inte hade pcos dock skulle jag aldrig kunna bli gravid naturlig väg. 2012 konstaterade en annan läkare att jag var en typisk pcos patient och idag fick jag inte bara beskedet att jag var gravid utan jag var dessutom i vecka 22! Bf beräknat till 1/12, och barnet växte på fint och såg välmående ut. Jag har under hela em suttit i någon form av chock här hemma.

Detta blir mitt och makens andra barn fick vår efterlängtade son genom adoption 2013 men det är min första graviditet.

Åhhh, stort grattis! Underbart!!
Svar på tråden BF december 2015 :-)