Inlägg från: Eveliiina |Visa alla inlägg
  • Eveliiina

BF december 2015 :-)

Hej alla ?

Råkade halka in här när jag kikade omkring ?

Plussade för några dagar sen och har bf 4 december tror jag.

Problemet är att graviditeten inte var planerad alls och jag tog dessutom dagenefter-piller.

Nu sitter man i valet och kvalet om hur man ska göra.

Någon som vet om dagenefter-piller kan skada det blivande fostret?

Ena stunden är det självklart att mina små ska få ett syskon, Och andra stunden så får jag panik.

vet inte hur jag ska ta mig igenom en graviditet när jag är ensam på veckorna då maken jobbar borta.

(Barnen blir 7, 5 och 2 år)

Hur många barn har ni andra?

Planerad graviditet? ?

• Eveliiina

MuM2gi­rls: okej det är ju inte bara jag som har ett helt gäng då alltså. Och nästan i samma åldrar. Vad roligt.

OCh bf dagen efter mig. Vad roligt ????

Mannen min vill inte super gärna ha ett till barn, men han säger ändå att det är mitt beslut.

Men vill att båda ska vara överens, det är ju faktiskt ett barn det handlar om.

• Eveliiina

Oj det är inte meningen att skicka en massa frågetecken, det var meningen att det skulle vara smilegubbar haha

• Eveliiina
    joss82 skrev 2015-04-06 20:48:03 följande:

Jag oroar mig massor vissa stunder. Framförallt när jag känner som mensvärk från magen! Har ni det också? Vaknade med det imorse och sen har det kommit och gått lite under dan. Åh, känns som att de närmaste åtta månaderna kommer innebära massor av oro!

"Mensvärk" har jag haft med mina också, det växer ju därinne så den värken påminner väldigt mycket om Mensvärk, så det är helt normalt ?
  • Eveliiina

Alltså varför blir det frågetecken istället för smilegubbe. Vad surt det ser ut haha

Svar på tråden BF december 2015 :-)