BF december 2015 :-)
Jag (eller ja, vi :P) pluggade också idag! Hahah, vi är helt chockade. Vi bara ler så där fånigt mot varandra och vet inte riktigt vad vi ska säga ens.. ;D
Jag (eller ja, vi :P) pluggade också idag! Hahah, vi är helt chockade. Vi bara ler så där fånigt mot varandra och vet inte riktigt vad vi ska säga ens.. ;D
Nu kommer alla praktiska tankar med att få en liten i december. Kan man verkligen vara ute med de längre stunder? Vi har en son som kommer vara drygt 2 och ett halvt då och han kommer ju vilja vara ute och åka pulka och leka. Men går det verkligen att vara ute i över en timme med en sådan liten? Har man de bäst i vagnen då eller i en bär sjal innanför jackan? Eller så får helt enkelt ena föräldern vara ute med den stora och den andra inne med den lilla kanske?
Jag försöker tänka positivt kring att få ett barn i december. Jag tänker att det kommer vara mysigt att ha en liten nyfödd att sitta hemma och mysa med när det är kallt och ruskigt ute. Om allt går vägen kommer våra små vara ett halvår ungefär vid sommaren och då är de större så det är lättare att ta sig ut. Jag är en sådan människa att jag tycker det är jättejobbigt att sitta inne en hel dag om det är fint väder ute, och beroende på hur bebisen är så är det kanske svårt att ta sig ut allt för mycket i början. Vi slipper dessutom oroa oss för att våra nyfödd ska bli allt för varma. Det är ju lättare att klä på ett extra lager eller lägga på en filt till än om de skulle bli svettiga och varma. Vi får försöka fokusera på allt positivt! :)
Tyvärr har jag dock börjat oroa mig jättemycket för om det verkligen är en bebis i magen.. Det känns så ofattbart. Och alla mina gravidsymptom är helt plötsligt borta... Någon mer som känner så?