Inlägg från: Vadvetjaaaaag |Visa alla inlägg
  • Vadvetjaaaaag

BF december 2015 :-)

Här vill jag hoppa in :D plussade imorse efter första försöket :D är lite i chock haha ;)
    men funderar lite på de där med barn i december? hur känner ni? alltså inte att ni ska få barn då utan årstiden och månaden, för och nackdelar ? :)
    blev konstigt nog lite lustig nu när jag börjar tänka på att hade vi väntat hade de kanske blivit i mars april som kanske egentligen är bättre månader. Förstå mig rätt hehe

• Vadvetjaaaaag
    Alexandra2013 skrev 2015-04-09 12:48:33 följande:

[quote=75133798][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-09 10:57:42 följande:[/quote-nick]

Jag tänkte som ni innan jag fick reda på att jag var gravid. Ett decemberbarn ?? Men sen tog det sig på första försöket och nu är jag lyckligare än nånsin. Spelar ingen roll när barnet är fött. Jag är född i slutet av november och har aldrig mått speciellt dåligt över det.

Vi ska vara tacksam att vi kan få barn o lyckats bli gravida :) många som inte kan.

[/

Självklart är jag överlycklig att jag blev gravid ich vet att det inte är ngt man ska ta förgivet. Men jag tycker faktiskt lite synd om hen när de ska fylla 15,18,20 osv. Men som sagt är jag sååå glad <3

Jag håller helt med dig !! Fantastiskt att man kunde bli gravid direkt! Men nu när man vet att man kan de så känns de som man skulle väntat haha ! Men sånt vet man ju inte innan :)
  • Vadvetjaaaaag
    boandersson skrev 2015-04-10 01:14:35 följande:

Ansluter mig, har bf 17 december :)

Jag har bf dagen efter :)
  • Vadvetjaaaaag
    SilentHill skrev 2015-04-10 06:52:48 följande:

Hej!

Jag plussade idag Har en son på 7 månader så här blir det tätt. BF 18/12

Vi har samma bf :D
  • Vadvetjaaaaag
    SilentHill skrev 2015-04-10 08:22:40 följande:

Vad roligt  Känner du av några symptom? Jag känner då ingenting förutom lite molvärk  

Jag har molvärk, stora å ömma bröst, å kissar oftare, å så fort ja blir hungrig blir jag illamående...
  • Vadvetjaaaaag

Idag har jag superont i äggstockarna typ. De drar å så :( å när ja går gör de ont. Någon annan som känt så?

• Vadvetjaaaaag

Någon som redan börjat använda mamma byxor ?
    Jag har faktiskt det, mest för att jag bara har tajta byxor och min mage är väldigt svullen. Knäppa kan jag men får så himla ont efter ett tag så ja köpte mig faktiskt ett par byxor å de är såååå skönt !!!

Svar på tråden BF december 2015 :-)