Inlägg från: EmmelieHSTD |Visa alla inlägg
  • EmmelieHSTD

BF december 2015 :-)

Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)

• EmmelieHSTD
    Lyckligajag skrev 2015-04-09 16:49:38 följande:

Grattis!! Plussade i tisdags och första barnet för mig med! :)

Grattis!! Så roligt när har du BF? Jag har enligt mina beräkningar 22/12.
  • EmmelieHSTD
    eskimopuss skrev 2015-04-12 00:05:03 följande:

Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.

Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)

Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)

Grattis!! :) jag har beräknat bf den 22/12. Men håller med dig, hade ju varit kul om den lille fick en egen dag så hoppas h*n inre tittar ut på julafton.

Men om inte annat så hade det ju blivit den finaste julklappen någonsin :)
  • EmmelieHSTD
    JenvonT skrev 2015-04-12 09:26:10 följande:

phpRTA8AI76245.jpg

Hej på er alla förväntansfulla blivande föräldrar! Detta fina plus fick jag igår, BIM +7 smile1.gif

Enligt beräkningar blir BF 9/12 smile1.gif

Är glad att följas åt med er alla!

Grattis!! :) har beräknat bf 22/12.
  • EmmelieHSTD
    TessOphira skrev 2015-04-12 16:52:50 följande:

Hej alla. Beräknad 22/12 med ett litet IVF-mirakel. Försökt i 2 år utan resultat och detta blir mitt första barn. 

There is a unique pain that comes from preparing a place in your heart for a child that never comes
    Grattis!! Vilken härlig känsla :) här är det också bf 22/12 som gäller :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)