BF december 2015 :-)
Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)
Då hoppar även jag in här då :) plussade i måndags och har testat både tisdag och idag med. Starka plus samtliga gånger. Superglad för detta!! Och det blir första barnet för vår del. :)
Grattis!! Plussade i tisdags och första barnet för mig med! :)
Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.
Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)
Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)
Hej på er alla förväntansfulla blivande föräldrar! Detta fina plus fick jag igår, BIM +7
Enligt beräkningar blir BF 9/12
Är glad att följas åt med er alla!
Hej alla. Beräknad 22/12 med ett litet IVF-mirakel. Försökt i 2 år utan resultat och detta blir mitt första barn.