• estmat

BF december 2015 :-)

Då hoppar jag också in..

Bf 4/12. Först barnet ????

Fick missfall i höstas, så hoppas det går bättre denna gången ????

• estmat

Någon mer än jag som mår väldigt illa? Har ni några tips på hur man ska överleva dagarna?

• estmat
    Beya skrev 2015-04-10 10:41:33 följande:
    Nej men jag önskar nästan jag gjorde det låter väl sjukt, men det är ju ett gott tecken och jag funderar på varför jg inte gör det än.
    Men vad jag läst om det så ska man äta ofta men lite... ta med dig nötter och frukt i väskan vart du än går. Kex kanske?
    Förstår hur du menar.. Men de säger ju att bara 1 utav 3 är illamående under graviditeten, så du kanske är lyckligt lottad? Glad
    Fick tips om åksjukeband igår.. Det har faktiskt hjälp mig ganska bra! Inte kräkts på 6 timmar nu Skrattande Har fått höra skräck historier från min mamma och syster att de mådde illa och kräktes i 8 månader.. Hoppas jag slipper det..! 
    De säger ju att man ska äta lite men ofta, problemet är ju att jag inte är sugen på någonting när jag mår illa.. Hoppas att banden fungerar och att jag kan börja må bättre snart! 
  • estmat
    Hallonpaj skrev 2015-06-21 11:21:42 följande:

En återkommande fråga men jag undrar om någon kan tipsa om en bra och trevlig decembergrupp på facebook?

Vad jag har förstått så finns det flera. Men eftersom de är "hemliga" går de ju inte att söka på :)

Det finns en grupp! Om du lägger till rozanna Pettersson som vän på Facebook så lägger hon i dig i gruppen! :)
  • estmat

Igår kom hon! Fick en liten flicka som skulle tittat ut den 2/12. 3250 och 52 cm lång. Allt gick jättebra och vi lever verkligen i en liten bubbla just nu.

Svar på tråden BF december 2015 :-)