Inlägg från: JosefineBo |Visa alla inlägg
  • JosefineBo

BF december 2015 :-)

Hej, jag hoppar in! Plussade idag på 4+3, så om allt går som planerat blir vi föräldrar vid 15/12, överlycklig!

19 år & bor i Sthlm, väntar nu första barnet!

• JosefineBo
    eskimopuss skrev 2015-04-12 00:05:03 följande:

Hej! Idag kunde jag inte hålla mig längre med att öppna ett test trots 4 dagar kvar till bim. Jag har känt på mig att jag var gravid eftersom jag fick en liten blödning för nån vecka sedan, brösten ömmar och humöret svänger. Jag är galet känslig för hormoner och reagerar för minsta lilla. Hur som, testet visade positivt och bf är 23/12.

Vi har en dotter på 3 år sedan innan och sambon har en son. Jag har varit gravid ytterligare 2 gånger innan men gjort abort. Den stora skillnaden nu är att vi har planerat det här barnet. Den stora skillnaden är den direkta lyckan när strecket på stickan kom fram! Det känns som att sväva på moln. :)

Jag ville bara säga hej till er och jag hoppas att vi kommer att följa varandra ett tag framöver. Grattis till er andra också! :)

Åh vilken perfekt julklapp du kommer få!!
  • JosefineBo
    sosso08 skrev 2015-04-12 12:26:47 följande:

Hoppar in här jag med. Plussade i tisdags och är väl i vecka 4+4 med bf 15/12. Är mitt andra barn, men är 5år sedan sist så känns som första gången igen :p

Är det någon mer som känner av otroligt mycket växtvärk? Minns inte att jag hade det sist, iaf inte så här.

Grattis!! Då har vi BF samtidigt du och jag! :D jag känner bara en enormt sug i magen hela tiden haha..
  • JosefineBo
    systeryster90 skrev 2015-04-14 04:01:21 följande:

Hej! Debuterar här i tråden, gravid i v5+6 efter missfall i slutet på januari (5+1). BF 10 december om allt går vägen :) Första barnet för oss, så spännande! Någon annan Solna-bo härinne?

Åh hej! Bor inte i solna längre då jag flyttat ihop med min pojkvän, men uppväxt och bodde där till januari, pappa bor kvar! Nu bor jag i liljeholmen :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)