Inlägg från: stormviskaren |Visa alla inlägg
  • stormviskaren

BF december 2015 :-)

Hej hej jag heter Anna är 22år och väntar vårt andra barn. Har en son Charlie född 130123. Bebis nr 2år beräknad 1december. Så är i v 7+1. Har ni någon Facebook grupp också? :)

• stormviskaren
    jezzyca95 skrev 2015-04-15 12:09:15 följande:

Jag har startat en facebookgrupp för oss blivande decembermammor "Decembermammor 2015" där vi kan följas åt, be om och ge tips och råd osv. :) Gå med vetja! :D Gruppen är "hemlig" det innebär att ingen kan hitta gruppen förutom medlemmarna. Sekretessinställningarna kommer ändras till "sluten" när alla gått ut med sin graviditet. Då kommer alla kunna se gruppen & medlemmarna men inte inläggen. Vi är inte så många ännu, så hjälp oss att få gruppen att växa! :D För att bli medlem: skicka ett pm till mig här på familjeliv med ditt facebooknamn och beskriv din profilbild. Jag kommer sedan att lägga till dig som vän för att kunna lägga till dig i gruppen. Du kan sedan ta bort mig som vän om du så önskar, men givetvis så är det inget måste! :) Du är väldigt välkommen så länge du håller god ton och tänker på att det som skrivs i gruppen stannar i gruppen! :) Mvh/Admin

Jag försökte gå in på din profil för att skriva meddelande men fick upp att den är privat. Kan du se om du kan skriva till mig så kan jag svara med fb namn
Svar på tråden BF december 2015 :-)