BF december 2015 :-)
Hej hej jag heter Anna är 22år och väntar vårt andra barn. Har en son Charlie född 130123. Bebis nr 2år beräknad 1december. Så är i v 7+1. Har ni någon Facebook grupp också? :)
Hej hej jag heter Anna är 22år och väntar vårt andra barn. Har en son Charlie född 130123. Bebis nr 2år beräknad 1december. Så är i v 7+1. Har ni någon Facebook grupp också? :)
Jag har startat en facebookgrupp för oss blivande decembermammor "Decembermammor 2015" där vi kan följas åt, be om och ge tips och råd osv. :) Gå med vetja! :D Gruppen är "hemlig" det innebär att ingen kan hitta gruppen förutom medlemmarna. Sekretessinställningarna kommer ändras till "sluten" när alla gått ut med sin graviditet. Då kommer alla kunna se gruppen & medlemmarna men inte inläggen. Vi är inte så många ännu, så hjälp oss att få gruppen att växa! :D För att bli medlem: skicka ett pm till mig här på familjeliv med ditt facebooknamn och beskriv din profilbild. Jag kommer sedan att lägga till dig som vän för att kunna lägga till dig i gruppen. Du kan sedan ta bort mig som vän om du så önskar, men givetvis så är det inget måste! :) Du är väldigt välkommen så länge du håller god ton och tänker på att det som skrivs i gruppen stannar i gruppen! :) Mvh/Admin