Inlägg från: jezzyca95 |Visa alla inlägg
  • jezzyca95

BF december 2015 :-)

Har bf i dec, vet inte exakt när, men enligt mensen ca 17 dec, men den har varit väldigt oregelbunden!

• jezzyca95

Jag har startat en facebookgrupp för oss blivande decembermammor "Decembermammor 2015" där vi kan följas åt, be om och ge tips och råd osv. :) Gå med vetja! :D Gruppen är "hemlig" det innebär att ingen kan hitta gruppen förutom medlemmarna. Sekretessinställningarna kommer ändras till "sluten" när alla gått ut med sin graviditet. Då kommer alla kunna se gruppen & medlemmarna men inte inläggen. Vi är inte så många ännu, så hjälp oss att få gruppen att växa! :D För att bli medlem: skicka ett pm till mig här på familjeliv med ditt facebooknamn och beskriv din profilbild. Jag kommer sedan att lägga till dig som vän för att kunna lägga till dig i gruppen. Du kan sedan ta bort mig som vän om du så önskar, men givetvis så är det inget måste! :) Du är väldigt välkommen så länge du håller god ton och tänker på att det som skrivs i gruppen stannar i gruppen! :) Mvh/Admin

• jezzyca95
    Tove2015 skrev 2015-04-15 23:58:42 följande:

Jag vill också gärna vara med!

Plussade i går efter att jag kännt på mig att nånting var "på gång" i några dagar. Enligt appen blir BF 15/12 och vi är sååååå spända/oroliga/glada/förväntansfulla. Mycket känslor helt enkelt. Första barnet och jag verkar ha blivit gravid på absolut första försöket. Men nu är jag så orolig över att allt ska gå vägen... Man har ju läst så mkt om missfall men vi får ta det dag för dag helt enkelt :)

Symptom so far är svullna ömma bröst, svullen mage och en stickande/pirrande känsla längst ner i magen. Annars mår jag bra och är pigg, körde ett lugnare gympass och det gick bra.

Skicka ett pm till mig med ditt namn på fb och beskriv din profilbild så jag kan hitta dig. :)
  • jezzyca95
    stormviskaren skrev 2015-04-15 21:47:36 följande:
    Jag försökte gå in på din profil för att skriva meddelande men fick upp att den är privat. Kan du se om du kan skriva till mig så kan jag svara med fb namn
    Ändrade mina inställningar, prova skicka pm igen. Annars kan du ju om du vill skriva ditt namn och beskriva din profilbild här. :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)