• miicha

BF december 2015 :-)

Hej hörrni! Jag kommer in och vinkar lite här. Jag börjar mycket starkt misstänka att jag har en liten "hoppsan" i magen. Men har inte vågat testa än! Imorgon köpet jag ett test..visar det plus borde bebisen vara beräknad till nionde december.

Har två barn sedan innan och såg att det fanns fler här inne som visst väntar på trean :) Visar det sig att det blir en liten här så hoppas jag på att få hoppa in i er fb-grupp. Känner att jag behöver lite stöd och kontakt med likasinnade isf :)

Kram på er!

• miicha

Ojoj! Blev visst ett plus på stickan här ikväll. Så blandade känslor! Jag vill ha en trea men mannen har sagt nej, och nu kommer här en hoppsan! Jag är lite rädd för att jag inte ska hinna med de andra två ordentlig men hoppas att det bara är en känsla och att alla tre barn ska få allt de de behöver. Pjuh! ;)

Vad heter fb-gruppen? Är den sökbar?

• miicha

Ni som har barn sedan tidigare..när började ni må illa? Jag mådde sanslöst dåligt med mina två fram till v20 ca. Men minns inte när det startade! Mår fortfarande som en prinsessa och går in i vecka sju imorgon. Misstänker att det snart är dags igen...

• miicha

..och ja, ni dom är gravida med första får gärna svara när ni började må illa om ni gör det :)

• miicha

Hur mycket vakentid har era bebisar? Tycker min lilla sover mest hela tiden..

Svar på tråden BF december 2015 :-)