• Lizzie09

BF december 2015 :-)

Hej! Jag hoppar gärna in här, fick ett efterlängtat plus igår på ÄL+11 :D Jag heter Sofia, är 23 år gammal och är nu gravid med första barnet med min kära sambo! Jag är så otroligt lycklig och håller nu alla tummar och tår att detta ska gå vägen!

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 08:52:25 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här, fick ett efterlängtat plus igår på ÄL+11 :D Jag heter Sofia, är 23 år gammal och är nu gravid med första barnet med min kära sambo! Jag är så otroligt lycklig och håller nu alla tummar och tår att detta ska gå vägen!

Glömde ju säga att beräknat bf än så länge är 27 december, så hoppas lite på att bli framflyttad sen eller att jag går över tiden ;)
  • Lizzie09
    nikki06 skrev 2015-04-17 10:04:49 följande:

Välkomma alla nya! Grattis :) hade varit kul att veta var alla håller hus i landet? Själv bor jag i kalmar men ska flytta till karlskrona i sommar :)

Tack! :) Åh vad kul att du bor i Kalmar, jag bor nämligen på Öland! :)
  • Lizzie09
    nikki06 skrev 2015-04-17 10:12:20 följande:
    Nej men va kul!! I vår fb-grupp är vi två som bor i Kalmar och en på öland :) är det ditt första med? Kul att vi är i nästan samma ålder, fyller 23 senare i år :)
    Nej men åh vad roligt! :D Jajjemän det är mitt första, ditt också? :) Ja egentligen är jag fortfarande 22, men fyller 23 väldigt snart :D Vad heter fb-gruppen?
  • Lizzie09
    JenvonT skrev 2015-04-17 11:59:21 följande:

Var på tidigt VUL idag på grund av minimalt blodblandade flytningar (helt ofarligt var det) Dock visade det sig att vi ska ha tvillingar!!! Otroligt chockerande men jättekul smile2.gif

Är det fler som väntar tvillingar här? smile1.gif

Wow vad häftigt, grattis! :D
  • Lizzie09
    nikki06 skrev 2015-04-17 15:12:23 följande:
    Åh båda 92or då, skitkul! Ja det är också första för mig :) den är hemlig så går inte att söka på men addar du Rozanna Pettersson så lägger hon till dig :)
    Ja verkligen :D Ah okej, jag väntar en vecka eller två, sen kommer jag gå med där också! :)
  • Lizzie09
    TessOphira skrev 2015-04-17 18:41:25 följande:

Har ni berättat för folk än? Nyfiken :)

There is a unique pain that comes from preparing a place in your heart for a child that never comes
    Går in i vecka 5 på måndag och då kommer vi berätta för min storasyster som står mig väldigt nära. Resten av familjen och närmsta vännerna väntar vi 2-3 veckor till med :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-18 07:04:14 följande:

Hej! Jag hoppar gärna in här. Plussade nu på morgonen, svagt men fullt synligt ÄL+9/BIM-3 och beräknad BF blir då 30/12 enligt ÄL. Har 3 mf bakom mig: augusti, november och senaste nu i mars så har inte ens gått en månad sen mf ännu. Nu hoppas jag det lilla livet vill stanna hos oss. Ska starta utredning om mf på onsdag så vi får se vad dom säger. Men just nu försöker jag att inte oroa mig så mkt.

Åh grattis Pyret! Vad roligt att du fick hänga med till den här tråden också, håller mina tummar Så hårt att den lille stannar kvar där inne nu <3
  • Lizzie09
    Jia84 skrev 2015-04-18 07:43:09 följande:

Hej!

Hoppar också med i denna tråd. Plussade nu på morgonen och imorgon är BIM. Så glad just nu:)

Fick MA i januari och har sen dess försökt, men nu har vi lyckats. Bara att hoppas på det bästa. Beräknad förlossning är 26/12.

Grattis! :) Då ligger vi lika, jag har också BIM imorgon fast bf 27 december :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)