• FruGru

BF december 2015 :-)

Jag joinar. Hade mens 17/4-19/4. Men ryckte det va konstigt att den va så kort. Tog ett test igår som visade svagt. Tog ett digitalt nu som visade Gravid 1-2 veckor.

Har ett tungt bagage med MF och MA och en bebis som dog i magen

Så jag har svårt att glädjas. Har rätt mkt molvärk. Så får se om det går vägen nu.

• FruGru

Jag störtblödde igår efter sex. Sen dess har jag blodiga flytningar. Så jäkla jobbigt. :(

• FruGru

Jag har rosa röda flytningar. Så väntar bara på att det ska skita sig. Har molvärk. Tog ett nytt test imorse och det ökar inte i styrka. Lycka till alla ?

• FruGru

Jag avvaktar med att åka in. Ser om det drar igång. Tack så mkt alla.

• FruGru
    Beya skrev 2015-04-22 19:52:19 följande:

Hur har det gått?

Har fortfarande blodiga flytningar. Tog ett nytt test nu på em som är svagare än gårdagens test. Får se om jag åker in och kollar på sjukhuset innan helgen.
  • FruGru

Tack alla <3

Som tur är har jag redan barn. Men längtan efter ett till är så himla stort. Speciellt efter vi förlorade vår bebis i vecka 19 flr några månader sen.

Vi får se om jag återkommer. Men just nu känns det som att jag inte kommer göra det. Till alla vill jag säga lycka till. Njut. Våga kontakta vården vid oro. Bättre en gång för mkt än en gång för lite. Lita på er magkänsla så ska ni se att det går bra.

En december / januari bebis är super mysigt ?

Svar på tråden BF december 2015 :-)