Inlägg från: Mamma till V |Visa alla inlägg
  • Mamma till V

BF december 2015 :-)

Hej, plussade för 1 timme sen. Tyckte jag kände mig lite märklig, och eftersom mensen varit lite oregelbunden så tänkte jag inte så mycket när den var sen. Så har enligt beräkning bf 15/12, med barn nr 2. Har en son född 2011, så om det går som det ska blir han storebror när han är 4,5 år

• Mamma till V

Rosa flytning imorse när jag gick på toa och torkade mig. Fick helt panik och trodde det var tvärkört, men sen dess har det inte kommit nåt mer. Har fått tid för vul på torsdag morgon, är väldigt nervös men hoppas såklart att allt är som det ska...

• Mamma till V

Legat vaken sen kl 5, kan inte sova mer är så otroligt nervös över vul idag. Tur att det är på morgonen så det snart är gjort. Förbereder mig på dåliga nyheter så jag inte blir så besviken. Men å andra sidan har jag inte haft några fler tecken på att nåt skulle va fel efter den ljusrosa flytningen i tisdags. Snart vet jag hur det ligger till hoppas jag...

• Mamma till V

Det funkar inte att citera för mig...

Men Beya, tack och japp jag ska gå privat till GynStockholm. Tror det kostar 350:-

• Mamma till V

Har nu varit på vul och sett lilla mini, allt såg bra ut. Men var i v. 6+0 och det var för tidigt att se hjärtat, ska tillbaka 4/5 för en ny koll. Så håller tummarna att allt ser bra ut då också. Men känner mig betydligt lugnare nu iaf...

• Mamma till V

Jag skulle gärna ha en tråd för oss som väntar syskon, då man har lite andra funderingar och frågor än vid första barnet.

Svar på tråden BF december 2015 :-)