BF december 2015 :-)
Kul med fler som är beräknade sent i december. Känns som alla andra är i v.8-9 medan man själv bara är i v.5.
Går in i vecka 6 imorgon
Kul med fler som är beräknade sent i december. Känns som alla andra är i v.8-9 medan man själv bara är i v.5.
Va kul att det är fler än mig som har bf 30/12 undrar om man får barn då eller om det blir januari... Mitt första barn är så glaaad ????????
Jag har varit rätt lugn men nu kommer oron att det inte finns något tickande hjärta på ul som inte är förens om 5-6 veckor på kub.
Är det lätt att få ett tidigt vul i vecka 8 ca?
Vad kostar det?
Jag har ätit mycket medicin i mitt liv och har senaste året genomgått en hemsk medicin utsättning så har inte alls mått bra i min kropp. Därför är jag extra orolig att något i min kropp inte varit i fas när jag blivit gravid m.m
Priser och om du får göra vul v 8 beror på landsting och om du har något särskilt med medicinerna som orsakar oro.
Jag har gjort vul på gynakuten förra v och har inplanerat vul hos min barnmorska på måndag eftersom jag har MA och ett sent avbrytande i v 23. Detta är kostnadsfritt för mig. Kommer ha täta kontroller i v 10, 12, 15, 18 och 20 inbokad redan nu.
Prata med din bm om dina mediciner om de kan påverka fostret.
Privatgyn kan du boka själv och betala som läkarvård.
Hoppar in med en fråga.
Jag Känner oro kring att mina värden i kroppen inte skulle vara bra.
Har senare halvåret mått skit. Vet inte om det varit pga min medicinnedtrappning men levt i frossa bla.
Är i vecka 6 nu och har satt ut medicin jag åt och mår förjävligt.
Blixtrar i huvudet, frossa illamåeende, yrsel m.m.
Skulle göra allt för att få ta några blodprover.
Är det möjligt? Vart vänder man sig, jag har inte träffat min bm än. Ska det först om 3 veckor.
Är så orolig att mina utsättnings symptom (om det nu är det) är ohälsosamma för barnet bla. Eller att det är något knas med mina värden i kroppen.
Hade ni ringt mvc och rådfrågat? Eller vårdcentralen. Känner mig vilsen och orolig just nu
När jag mår så dåligt
Usch det låter inte roligt :/
Någorlunda snarlikt hur jag mådde för någon vecka sedan! Jag hade hjärtklappning,svettades men frös samtidigt.....dock har jag ingen medicin som jag trappat ut...
Vad är det för slags medicin du slutat med och när slutade du med den <3
Är de en medicin man inte kan äta när man är gravid alltså?
Många mediciner fungerar trots att man är gravid.....
Såg att det var en antidepp medicin,är det mot nedstämdhet du äter den?
Det är inte lätt att sluta och alla dessa hormoner som far runt!
Även du ska ju må bra eller hur <3
Vore jag dig skulle jag ringa och be om en akut läkartid på vårdcentralen eller hos den behandlande läkaren och diskutera detta!
En vän till mig åt en antidepp medicin som hon slutade med när hon blev gravid,trots att det INTE var ett måste....
Hon mådde hemskt dåligt och det var inte kul att se henne må så där :(
Usch lider med dig och hoppas verkligen att du har förstående människor omkring dig <3