• kaftan

BF december 2015 :-)

Gick idag in i V. 9, har räknat att 5 dec är födslodatum, känner ingen nära med barn eller som är gravid, vore väldigt fint att hänga samman med några andra som också väntar :)

Finns det dessutom någon i Göteborg i min ålder (24) som kanske ville ses något framöver - så vore det ju underbart :)

• kaftan
    Honsomvill skrev 2015-04-27 15:05:42 följande:

Om jag bott i Göteborg så :( Vill också träffa någon som är i samma sits, då jag inte heller känner någon som är gravid.

- var bor du? Har sambo och fina vänner, men känner mig ensam, eftersom ingen kan veta hur det känns - om de inte varit med om det....
  • kaftan
    evve88 skrev 2015-04-27 16:14:14 följande:

Jag har just nu beräknad BF 4 dec :) känner inte heller någon som ska ha barn nu eller någon som planerar så känner mig skit ensam :p bor utanför Gbg :) är dock 26 :)

Är det första barnet?

Nära mitt! Oj vad roligt! Var inte beredd på känslan av ensamhet, har ju goda vänner och sambo, men ingen som riktigt förstår. 26-24, ingen åldersskillnad ;)

Jaa, detta är vårt första barn, inte planerat... Hade varit kul att följas åt! :)
  • kaftan
    Honsomvill skrev 2015-04-29 12:20:59 följande:

Bor strax utanför stockholm!

Känner att det är svårt att prata med mina vänner om detta då de flesta knappt flyttat hemifrån och inte alls är på samma nivå som jag och min sambo

Kan tänka mig det, en del av mina vänner är i alla fall närmare trettio än tjugo, vilket hjälper tror jag. Min familj bor i Solna :) så är där ifrån.

Vi kan följas åt här eller Facebook, kanske känns det mindre ensamt då?

Förresten kan ju symtomen skifta från dag till dag, sålänge du inte har ont/blöder är det nog ingen fara!
Svar på tråden BF december 2015 :-)