BF december 2015 :-)
PLUS +++++++ idag
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
BF slutet på dec / början på jan
PLUS +++++++ idag
Så lycklig
Vi var dock inte överens hur vi skulle räkna veckor och dagar
ägglossning 8 april
insättning 14 april (5 dagars)
hon sa v 4+2
jag tycker 4+5
BF slutet på dec / början på jan
Ja det finns spökveckor o spökdagar, hände mig ca v 6-7 åkte in men det såg bra ut, dock fick jag missfall i v 9.
Nu har jag knappt några symptom o är i v 6 , har inte haft det alls fram tills nu.( Inget nu heller)
Tjejer e det nån mer som har symptom som försvunnit? Vaknade imorse och magen var platt, brösten krympt och ömmar inte längre och illamåendet som bortblåst! Vet inte vad jag ska tro:( har hört om spökveckor. ..nån som vart med om detta? Blir lite nervös efter nyligen haft mf.... e 9+3 idag...
Hej!
Jag har med bf dec 2015.
www.facebook.com/groups/1644453852465548/
Gå gärna med här! Har skapat den idag och är ensam i gruppen :)
Har sovit såå dåligt inatt, vaknat vid fem och har inte kunnat somna om. Är så nervös inför dagens KUB.
Har fått reda på att det är 50% risk att mitt barn bär på en dödlig sjukdom.
Får svar på onsdag. Jag bara gråter och har sån enorm ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Nån som har nått tips på hur man kan försöka tänka på annat? Eller knep för hur man ska tänka? Detta tar knäcken på mig....
Jag har också gjort ivf o har BF 31 dec
Jag går på nålar hela tiden
O det är pga att mina bröst ömmar bara till o från ej hela tiden
Om du har haft sex o sen blod så är det väldigt vanligt o inget farligt för fostret
Hoppar in i den här tråden också. Har BF 31 december efter IVF, men hoppas egentligen på en januaribebis. Var på VUL i v 9 och allt såg helt normalt ut.Har skrivit i en annan tråd men det är nästan ingen aktivitet där och jag är lite orolig för att det kom lite brunt blod förra veckan efter sex, så jag behöver vara inne och läsa att det händer massor med folk och är helt normalt. Jag blir lite lugnare när jag läser här :) ! Sen säger de tydligen också att missfall är så himla ovanligt när man vet att fostret har ett hjärtat som slår, så jag försöker tänka att det bara var någon slemhinna eller något.
Går just nu till tandläkaren, enligt de + fakta så ska det inte vara någon fara för fostret. Bedövningen är lokal så det påverkar ej. Röntgen är inte så stark så det är ingen fara heller.