• lundberg

BF december 2015 :-)

Kan någon snälla hjälpa mig? Har de senaste dagarna kännt att alla grav symptom har försvunnit, mådde konstant illa onda bröst svullen osv men nu ingenting.. är dag i v 7+4 gjordenett nytt gravtest igpr morse och det visade ett jättesvagt plus. Från att ha vart jättestarkt för en månad sen, har kännt lite små ont i ljumskarna men inte så mycket alls och inte börjat blöda någonting. Ringde kvinnokliniken och hon sa att bebisen med största sannorlighet har dött men min kropp vet inte om det än.. är så ledseb ska dit på onsdag men orkar inte vänta så länge!! Någon som har vart med om samma någon gång???

• lundberg

De va så hon sa, att när alla symptom bara försvinner och gravtestet blir svagare så är nog bebisen död. För det ska bli ett starkt plus i v 7-8 sen kan det mknska efter v 10 nånting

• lundberg

Ja känns som en evighet att få vänta tills på onsdag. Är så ledsen och kan knappt sova :(

• lundberg

Vill bara säga tack alla för alla svar! Åkte upp till akuten inatt efter jobbet vid kl två och kom precis hem men det var värt varenda minut. Trots att alla symptom försvunnit och testet va jättesvagt och att jag har haft ont i ljumskarna och hon på kvinnokliniken trodde bebisen va död så fick jag nyss se en livs levande liten bebis med ett hjärta som slog jättefint! Har gråtit i flerq dagar och bara väntat på att få börja blöda men bebis såg jättebra ut och va ungefär i v 8 som jag också trodde! Nu kan jag sova gott

• lundberg
    bebba83 skrev 2015-05-02 11:54:53 följande:

Tjejer e det nån mer som har symptom som försvunnit? Vaknade imorse och magen var platt, brösten krympt och ömmar inte längre och illamåendet som bortblåst! Vet inte vad jag ska tro:( har hört om spökveckor. ..nån som vart med om detta? Blir lite nervös efter nyligen haft mf.... e 9+3 idag...

Mina symptom försvann precis som dina och har inte kommit tillbaka än! Slutade må illa och kände mig inte svullen längre och inga onda bröst som hade gjort jätteont innan. Dom på kvinnoklinikdn trodde det va kört men åkte upp till akuten inatt och fick se en levande bebis med tickande hjärta! Trodde det va omöjligt! Så oroa dig inte det är nog bra med dig också!
  • lundberg

Hallå där! Någon mer som har ont i ländryggen och i livmodern och lite i ljumskarna? Är det vanlig växtvärk tror ni? Är i v 10+2 idag och lite orolig. Va på vul i v 9 och fick se ett tickande hjärta! Hoppas verkligen att allt är bra!

Svar på tråden BF december 2015 :-)