BF december 2015 :-)
Jag fick plus i tisdags, är idag i v 6+2 beräknad 17/12
Detta är mitt 4e och sista barn , är 24 när barnet föds :)
Jag fick plus i tisdags, är idag i v 6+2 beräknad 17/12
Detta är mitt 4e och sista barn , är 24 när barnet föds :)
Grattis :)
Hur gamla är dina andra barn?
Hej. Skrev här för ert tag sedan. Men jag avvaktar med att skriva mer tills 21e maj efter ultraljud då de vart lite problem nu så får se om jag fått mf.utomkveds eller om de e bra.
Lång väntan tills 21e :/
Velvet- jag träffade läkare den 21e april då min förra graviditet slutade med havandeskapsförgiftning och proppar i moderkakan som gjorde att min son inte växte som han skulle. Han vägde 800g när han föddes i v 29 med akut kejsarsnitt.
Så denna graviditet skulle jag börja med trombyl. Så läkaren ville kolla med vill först innan jag skulle börja med tabletterna. Men de syntes inget. Inte ens en hinnsäck :(
Jag har vart orolig sedan jag fick plus för att de är stor chans att de blir likadant som sist och så fort han sa nu att han inte säg något så började jag leta på skärmen efter tecken på utomkveds osv så går och är orolig nu.
Dom tog blodprov på mig för att kolla hcg och det var högt men man vet ändå inte om jag har bebisen i livmodern eller inte . Så måste vänta tills den 21e maj nu innan jag får se om man ser något :(
Kolla med vul ska de så
Vilken vecka var du i vid första ul? Förstår att väntan måste vara hemsk. Kunde dom inte ta emot dig tidigare? Håller tummarna att allt är som det ska.