BowserSchnauzer skrev 2015-06-15 17:04:51 följande:
Jag ska också på RUL 17/7 :)! Ska bli så himla spännande, tur att jag har semester efter annars hade jag aldrig kunnat tänka på annat fram tills dess :)! Spännande att se om vi har samma BF därefter :)
Ja det vore spännande att se om de ger samma BF till dig. När jag räknade ut med min bm på vårdcentralen innan ultraljudet i v 13, så beräknade hon ut bf den 13/12, men tror man ska lita mer på bm vid ultraljudet för de utgår från utvecklingen,storlek m.m på skärmen:) jag försöker att inte övertänka den 17/7 men man kan ju inte låta bli,speciellt om man är orolig för sånt de inte kan se vid första ultraljudet. Ska bli skönt när det är gjort för lugnets skull:) Mår du fortfarande illa? Jag har ännu inte kommit i balans med smäätandet för att slippa illamåendet, känns som man skulle behöva ha med frukt(mitt alternativ är vindruvor) i fickan jämt vart man än går och äta varannan timme x) Jag är tröttare när jag ska ta mig för saker på dagen, svårt med sömn på kvällen och vaknar innan tuppen för första pissdrilen, kroppen är bra intressant när den utvecklar en människa där inne. Vill du veta vad det blir?:0