• jc78

BF december 2015 :-)

Ny här i tråden! Beräknad den 17 dec...???? var inne på ett tidigt ul i vecka 7+4 pga blödning. Allt såg bra ut men den lille, men hade en blödning utanför fostersäcken. Efter det småblöde jag lite då och då. Nu igår var jag in på extra kontroll och bebben hade växt och var en livlig krabat på hela 5,8 cm! Total lycka :)..Men nu när jag skulle gö nr2, rann det blod igen! Kan tillägga att min mage är väldigt trög!! Helt otrolig vad nojjig man är, är min 4e graviditet, men känns som första... Vill glädjas, men ändå så jäkla orolig!.. Nu väntar ett sista test den 9e KUB... Hoppas det också blir bra! Ville bara skriva av mig lite :)....

• jc78

Hej alla glada gravida :).. Inte så aktiv här, men följer tråden :)... Var själv på rul i tisdags, allt var bra och det väntas en liten pojke bf 16e dec.. Så nu blir det två av varje :).

• jc78
    flugsvamp skrev 2015-07-17 18:16:42 följande:

Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?

Jag hade samma, inget annorlunda mer än att man kanske inte känner sparkar lika mycket som annars i början. Så inget konstigt :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)