BF december 2015 :-)
Är det ok om jag hoppar in här?
Jag har bf den 11/12 och har just gått in i v 25, jag har nog äntligen insett att jag verkligen är gravid nu först och att det verkligen ska komma en liten bäbis i dec om allt går som det ska. Syskonen är födda -98, -00, -05, -13 och -14 och alla utom barn nr 2 är kille. Denna lilla bäbis är helt oplanerad och en riktig överraskning men redan nu älskad och längtan efter den lilla är stor trots mina problem med att verkligen förstå trots ul och sparkar att vi verkligen ska få en liten bäbis till.
Lite rörigt kanske men sjukt trött nu på natten.
både kub och rul såg bra ut men tyvärr var den lilla blyg och ville inte visa om det är en liten tjej eller kille, så det återstår att se när den föds om den var lika duktig som storebror född -13 på att gömma hela paketet. Ville så gärna se om det var en tjej eller kille för syskonens skull då det är lättare för dom att förstå om dom ska få en bror eller syster.
Jag har ännu inte köpt mer än en babykorg/vagga, men känner ingen stress än då vi har allt redan. Jag ska köpa lite nya kläder och filtar men sen väntar jag med att fylla på efter förlossningen.