BF december 2015 :-)
Jag hoppar gärna in här och gör er sällskap nu i slutet! Har BF 29/12 och det är mitt första barn. Hur har ni andra upplevt eran graviditet so far? :)
Jag hoppar gärna in här och gör er sällskap nu i slutet! Har BF 29/12 och det är mitt första barn. Hur har ni andra upplevt eran graviditet so far? :)
Hej och välkommen! I det stora hela är denna graviditet helt okej, dock sjukskriven men får tid att vila upp mig och boa ordentligt istället då :)
Hej tjejer! Nu rasslar tiden på. Skönt! Jag har dragits med en förkylning i över en vecka nu, måtte det släppa snart. I morgon ska jag träffa min tvillingsyster och våran mamma och spendera ett dygn inne i sthlm med shopping och hotellnatt. Vi fyllde år igår så det blir lite lugnt firande.
Jag har börjat fundera en massa på tjejnamn till lillasyster. Någon som har lust att ge sina synpunkter på vilket som kan passa bäst ihop med syskonen Felicia & Oscar? :)
Mina förslag är, utan någon som helst rangordning:
Alice
Elsa
Fanny
Sally
Emma
Julia
Olivia
:) något andra förslag?
Vi har Lund som efternamn, så det får inte vara för mycket "L" i namnet :)
Någon mer som upplever mycket sammandragning? Jag är i v 29 och har känt en del sen igårkväll. Har legat stilla i princip hela dagen och känner emellanåt hur livmodern drar ihop sig, spänner till, och sen släpper... Förövrigt så har jag känt mig allmänt illamående och hängig under eftermiddag/kväll. Hitta inte termometern här hemma så kan inte kolla om jag har feber... Usch börjar bli lite orolig. :(