Inlägg från: Nataligbg |Visa alla inlägg
  • Nataligbg

BF december 2015 :-)

Hoppar in här!

Jag o maken väntar vårt andra barn, Bf 3e december trodde läkaren men det får RUL utvisa som vi gör 7/7. Är i v13 och gjort Kub så nu börjar det kännas mer verkligt. Har även en son på 9,5mån hemma så det blir tätt mellan barnen :)

Är 31år och bor i Gbg

• Nataligbg

Hej! Hoppar också in här! Jag är 32år o bor i gbg, väntar en liten tös som är beräknad 6e dec. Har en jobbig graviditet så hoppas hon kommer tidigare! Lillebror är 15 månader och som tur är så är min man föräldraledig med honom så jag får vila mkt :)

Gjorde tul i v35 och då var hon 9,8% större än genomsnittet för sin vecka så ska bli spännande att se hur stor hon är när hon tittar ut! Storebror vägde 4070g och kom på bf-2 dgr

• Nataligbg

Någon mer som fått en hinnsvepning? Hade läkartid på min mvc igår för jag har haft en väldigt påfrestande graviditet med bland annat svåra hjärtklappningar och foglossning och jag vill därför bli igångsatt innan Bf. Läkaren undersökte mig och min tapp är fortfarande 3cm lång men väldigt mjuk så han gjorde en hinnsvepning. Shit va hårdhänt han var! Efteråt har jag haft ännu mer molvärk där nere och en tryckande känsla nedåt. Ska tillbaka till mvc om en vecka och om tappen är utplånad då så kommer jag få bli igångsatt. Hoppas verkligen att hinnsvepningen gjort sitt! Är i vecka 37+4 idag så med lite tur kanske barnet vill komma innan nästa läkartid 😊

Svar på tråden BF december 2015 :-)