• Anny123

BF december 2015 :-)

Känner mig liksom du, orolig. Har känt en del rörelser varje dag, men nu knappt någonting 2-3 dagar. Är vi v 17+4, vet inte hur mkt man bör känna? Hur ofta etc?

• Anny123

Skönt att du har tid med BM imorgon. Dumt att gå och vara orolig i onödan. Har oxå kollat hjärtljuden någon gång då jag varit orolig. Lycka till!!!

• Anny123

Känner mer er och kan känna igen oron. Vilka veckor är ni ì? Har också moderkakan i framvägg och oroar mig ständigt över hur mycket/hur ofta man bör känna. Vissa dagar är det lugnt i magen =(

• Anny123

Jag kan också få ont i sidan när jag cyklar, det hugger och sedan sitter det i ett tag. Långt ner på höger/vänster sida. Brukar tänka att det är ligamentsmärtor, men har egentligen ingen aning om vad det är.

En fråga: Hur sover ni? På rygg elker på vänster/höger sida? Läste att vänster sida ska va bästa sovsidan för bebisen, men vet inte om jag tror på det. Vad säger ni??

• Anny123

Åh vad skönt!! Ibland stressar man upp sig så i onödan, det tar verkligen på krafterna. Känner igen mig i det du skriver och känner. Kram och vad härligt att lillis rörde sig nu

• Anny123

En fråga om något helt annat.

Hur mycket rörelser känner ninunder "lugnare" dagar? Å hur ofta kommer dessa dagar?

• Anny123
    mirandaekstroem skrev 2015-10-04 19:44:09 följande:

Vet inte exakt hur många rörelser, men ibland kommer 2-3 dagar när bebis är lite lugnare, sen igång som bara den i 2-3 dagar. Under dem lugna dagarna så är det mest på kvällarna och nått då och då på dagen. Hur har du det? Är i v 28 kan ju tilläggas :)

Ok vad skönt, låtet ungefär samma som för mig. Har några jätteaktiva dagar och sen kommer det någon med bara någon buff då och då under dagen och sen mer på kvällen. Blir alltid så orolig då. Är också i v 28
Svar på tråden BF december 2015 :-)