BF december 2015 :-)
Hallå! 4+0 idag. Plussande igår. Oplanerat men välkommet. Lite missfall i bagaget men tänker inte på det - går det så går det.
Har två flickor 06 och 09. Samt två bonusbarn. Första gemensamma - och sista.
Hallå! 4+0 idag. Plussande igår. Oplanerat men välkommet. Lite missfall i bagaget men tänker inte på det - går det så går det.
Har två flickor 06 och 09. Samt två bonusbarn. Första gemensamma - och sista.
Tack! Vilken v är du i?
Jag har haft rätt tuffa graviditeter så blir väl massa dr besök och annat.
Sambons dotter har även ett handikapp dandy walker syndrom - men vi kör på!
Är det nån klok människa som kan svara på,eller har en aning om varför jag sväller så förbannat?
Är varm,svettas som en tok bara jag tar i dammsugaren eller plockar i och ur diskmaskinen....ansiktet hettar,fingrarna blir som korvar,fotlederna sväller om jag står och går för mycket....alltså jag är till och med svullen i ansiktet !
Ser ut som om jag har gått upp flera kg !
Hemma går jag i trosor och t-shirt för att jag är såå varm !
Okej :) Jag har nog aldrig hört talas om de syndromet.....hur funkar livet? Är det mer komplicerat,missförstå mig rätt,har själv barn med sjukdom som innebär extra läkarbesök osv :)
Ang ärftligheten,är det något ni tänkt kolla under graviditeten? Kan man ta test,se på ul osv?
Mina tidigare graviditeter har inte varit så himla lätta....
Illamåendet från helvetet! Sista graviditeten var det så pass att man trodde att det var tvillingar och tog blodprover i massor för att se hormonhalten och om den var förhöjd skulle jag på tidigt UL
Jag har kräkts och varit däckad första 15 veckorna,resterande tid har inneburit vätska i ben och fötter så jag knappt kunnat gå.....
Än så länge mår jag bra,vilket skrämmer mig lite....väntar på illamående som tecken på att detta ska gå vägen men det kommer inte....förutom att jag kräkts 2 ggr pga dofter :P
Jag vill jobba så länge det går.. Men brukar börja spy och bli inlagd 5+... Så har jag otur mår jag bra en v till bara... Fasar för att berätta för min chef. Kaos på jobb.. En sagt upp sig, en gått på f-ledigt och redan personalbrist.
Jag reagerar inte på dofter.. Mår inte illa heller. Kan va lite yr ibland å är trött! Vaknar också på nätterna och är dyngsur i svett! Någon annan som svettas nattetid?
Då jag har lätt för att blöda och fått flera missfall väntar vi med med den biten. :-/
Jag är bara i v 4+2. Lite ömma bröst och kan dricka litervis med Loka citron... Väldigt varm om nätterna.
Det är allt.
Haft extremt illamående med de andra två. Kommit runt v 5. Hoppas slippa. Blir inlagd med dropp flera ggr och slutade först när barnen va ute :(
Någon mer som fått nått speciellt sug efter nått?