laluna skrev 2015-05-29 08:43:27 följande:
Hej!
Ny här men måste bara få skriva av min oro. Är idag i v 11+6 och har blödningar titt som tätt :( va på gynakuten i måndags efter en störtblödning hos bm och fick då se en sprattlande liten filur med ett litet hjärta som slog så fint :) läkaren kunde inte hitta någon orsak till blödningen utan sa åk hem och va lycklig detta är bara vad vi kallar för oförklarlig blödning. Lättnaden och lyckan va total tills igår då jag började blöda igen :( Detta är min 5 gång med blödningar och jag håller på att bli tokig! Någon annan här som är med om samma sak? Skall göra kub på tisdag och är nu super rädd att något skall vara fel :(
Jag är 11+4 idag och har i praktiken blött varje dag sen vecka 6 (under dessa sex veckor kanske 6-7 dagar som jag inte blött alls). Ibland blöder jag mera, t.o.m. levrat blod, ibland mindre (brunt eller röd/rosa). Vet inte om det ännu är någon där inne...
Här får vi inte extra vul "bara" för blödning, men har bokat kub 2.6. så måste vänta tills dess. Vågar inte hoppas så mycket... På bvc sade de åt mig att vissa blöder genom hela graviditeten utan att veta varför. Med ettan blödde jag en aning i vecka 6, men inte sen mer, så detta är mycket "värre"...
Hemskt jobbigt att inte våga glädjas och se framemot december!