BowserSchnauzer skrev 2015-12-06 16:46:26 följande:
Vi har lika långt kvar - ja vad sjutton ska man göra för att sysselsätta sig...? Jag har lite grejer att pyssla med här hemma men det går så segt eftersom orken tryter och det skönaste läget är i soffan samt att sömnen är sådär så försöker vila OM det drar igång. Får sammandragningar när jag är uppe men så fort jag lägger mig ner så slutar det - åh, att man kan "längta" efter att börja få lite mera ont så att det händer någon gång! Har ju haft jobbet som distraherat förut men nu blir det ju inget mer jobb innan bebis.
Kanske skulle läst en bok... Men är sååå osugen, tänker ju bara på bebis ;)
Samma här, visst finns det grejer att göra, men allt känns liksom lite bökigt, och har inte supermycket energi eller lust att dra igång några större projekt. Men blir ändå superuttråkad av att bara läsa och kolla på tv och ta lugna promenader, hehe. Saknar nästan jobbet lite, dagarna gick så fort när jag jobbade. Slutade i tisdags men det känns som att det var mycket längre sen. Åh vad jag önskar att liten vill komma lite före bf. Har en hel del förvärkar och hoppas varje gång att det ska dra igång på riktigt nu, men det lugnar ju ned sej varje gång efter ett tag. Håller tummarna för tidig julklapp för oss båda :)