Inlägg från: godisvraket82 |Visa alla inlägg
  • godisvraket82

BF december 2015 :-)

Hej. Fick veta igår att jag väntar nr 3 killen vill fortfarande fundera då han just precis höll på att gå.in i väggen och flytta hem igen. Då han vill vara själv och landa... I morgon ska vi bestämma hur vi gör. Jag både vill och inte vill.

• godisvraket82

Har bf 22/12 men har haft mycket förvärkar och SD i flera månader, även mens smärtor och molande värk och alla konstiga smärtor. :) i natt vakna jag av att det gjorde ont upp på vänster sida och nere på höger sida i magen... Precis som att nu e det snart dags ett tecken på att typ förbered dig... Vad tror ni? Kan det vara något? Det försvann igen. I går när killen var här så gav han mig massage på ländryggen, SJUKT SKÖNT. Kan det sätta igång? Går varje dag och letar tecken på att det ska starta... Dock tror jag hon väntar lite till.... Slemproppen har gått i 2 omgångar.. Första gången var det en gul klump och andra var den ljusbrun typ..

• godisvraket82

Grattis alla som fått. :) vill oxå att det ska starta nu... Har haft konstig känsla i kroppen några dagar, men har haft mensvärk, molande värk, tryck neråt och förvärkar ibflera veckor.. Men inget som.Vill bryta ut. E väldigt trött mellan varven. Någon som hört något om andra tecken som.tex någon skrev influensaliknande symptom att det kan vara på.ingång. Det står bara och trycker, vill inte bryta ut... Vill ha barn nu...E ju dock beräknad till den 22/12. Med tredje barnet men nu vill vi mysa.

• godisvraket82

I natt vet jag inte om jag drömde eller det var verklighet. Hade sjuka onda förvärkar så jag trodde det var dags. Men när jag vakna så hade jag ont, men vet inte om det var dröm eller verklighet. Men nu känner jag inte ett dugg... :( men har en ond smärta i magen. Så kanske ett tecken på att det snart e dags har bf 22/12.

• godisvraket82

Dricker hallonbladste, äter annanas,promenader, allt för att det ska starta. Har dock bf om 14 dagar men bäst e att hon kommer denna Vecka pga diverse familjeproblem. Har massa tryck. Mens smärtor, förvärkar. E trött på det nu då jag mår psykiskt dåligt, rasar i vikt. Önska så jag kunde få tid till igångsättning... Tur vi kvinnor får gnälla...

• godisvraket82

Har 10 dagar kvar och har värkar då och då men inga som kommer regelbundet dem varar i ca 10 min sen kan d ett vara ett lpngt uppehåll... Msn känner av menssmärta mellan varven. Ska jag ringa hit killen ifall det sätter igång eller vänta... Vibskulle varit tillsammans i helgen men avböjde då han inte orka... :( har varit själv hela tiden i stort sätt. Det e ju inte lönt att ringa förlossningen för dem gör ju inget. Har bett att få bli igångsatt men bm säger nej. Trots mitt psykiska mående. Så får väl allt vänta syskonen kommer på måndag så trodde bebis kunde komma denna vecka.. Jobbigt när man e själv :(

Grattis till er som fått :)

• godisvraket82

Fy vad jag mår dåligt.... Frossa, trötthet,mens värk like hell... Och lite sd/förvärkar. Gjorde hinnsvepning i söndags kl 15 så dem 48 timmar har gått, var öppen 3 cm. I går kl 15 var Ja fortfarande öppen 3 cm.Jag har bf 22 fy för detta kan knappt ha ögonen öppna så trött jag e. Någon som känner igen sig??

• godisvraket82
    emelieen skrev 2015-12-15 18:07:28 följande:

Är inte förlossningen "igång" när man är öppen 3 cm? Eller man kan gå öppen 3 cm ett tag? Det låter ju som att nånting är på g iallafall. Lycka till när det är dags :)

Tack nä bm ville 5 cm då hade jag fått stanna. Törstig något så fruktansvärt e jag oxå.
  • godisvraket82
    Beya skrev 2015-12-15 21:42:04 följande:

Känner igen mig i den enorma tröttheten! Och mensvärk med sammandragningar/ förvärkar. Känner mig också extra törstig. Jag antar att de tagit blodprov på dig så de har koll på ditt blodsocker?

Har nog missat något här men varför gjorde de en hinnsvepning om du inte har bf förrän den 22:e?

Ärligt så vet jag inte faktiskt kan vara för jag hade så ont... Men denna vecka har varit sjukt jobbig, haft jätteont och mycket förvärkar ska till bm på bf den 22 så ska be om en ny hinnsvepning då men hoppas hon snart tittar ut så man kan bli rörlig... Dessa smärtor gör mig galen. Vill bebismysa i jul ju ;)
Svar på tråden BF december 2015 :-)