• Syndrom

BF december 2015 :-)

Är det någon som har koll på hur långt man behöver gå som längst innan igångsättning i Borås? Har bf 14 december och vill helst inte behöva gå över till januari om bebisen inte kommer tidigare av sig själv :)

• Syndrom

Taramn: BF 2/12, första barnet, pojke

Fantasy06: BF 5/12, andra barnet, flicka

Syndrom: BF 14/12, första barnet.

Elin87: BF 20/12, första barnet, flicka

Skruttan55: BF 26/12, första barnet, flicka

SsJj: BF 31/12, tredje barnet, flicka.

Skakan: BF 31/12, andra barnet, kön okänd.

• Syndrom

BF+7 idag. Börjar bli lite segt. Och jag som hoppats livet ur mig att bebisen ska komma innan julafton. Jaja, tre dagar kvar ännu :)

• Syndrom
    Honsomvill skrev 2015-12-27 09:06:23 följande:

BF+7 idag

Bara jag som inte tycker att det är jobbigt att gå över tiden? Går gärna över tiden minst 4 dagar till efter idag!

BF + 13 idag. Tungt är det och jag är sååå uttråkad för jag har svårt att röra mig men är inte så farligt ändå :)

Trodde och hoppades det skulle bli innan julafton, tycker december är en alldeles förträfflig månad att fylla år ;) Men nu känns det som det är lika bra att dra över nyår om allt ser bra ut på tisdag, som är tidigaste dagen för igångsättning.
  • Syndrom

Är på +17 idag. Blev igångsatt i förrgår men det händer ingenting. Inte fått läkarens utlåtande för dagen än, men blir nog en fjärde omgång gel och vidriga pinvärkar på det.

• Syndrom

Öppnades inte en millimeter så blev snitt av olika anledningar och en 53 cm lång och 4,1 kg tung pojk kom på nyårsafton 16.40.

Allt gick bra och han är såklart sötast i världen :D Tji fick jag som trott på en tjej hela vägen, trots att allt gammalt skrock visat tydligt att det är en kille ;)

Svar på tråden BF december 2015 :-)