BF december 2015 :-)
Jag hoppar in i den här tråden jag med :) jag är i vecka 4+5 och har BF 31 december. Har sedan tidigare en dotter på 1.5 år.
Jag hoppar in i den här tråden jag med :) jag är i vecka 4+5 och har BF 31 december. Har sedan tidigare en dotter på 1.5 år.
En fråga,
Va ska man handla för storlek på bebis kläder? Eftersom det är vårt första barn, har jag verkligen ingen aning...
Taramn: BF 2/12, första barnet, pojke
Fantasy06: BF 5/12, andra barnet, flicka
Elin87: BF 20/12, första barnet, flicka
Skruttan55: BF 26/12, första barnet, flicka
SsJj: BF 31/12, tredje barnet, flicka.
Skakan: BF 31/12, andra barnet, kön okänd
Igår och idag har jag haft jätteont i underlivet. Så fort jag går gör det ont eller när jag ska resa mig upp. Dagarna innan kände jag ett extremt tryck och hugg. Tror ni att bebis har fixerat sig?
Det här är min andra graviditet men förra gången märkte jag inte direkt när bebis fixerade sig och det var mycket tidigare.
Är nu i vecka 38.
Hur många gravida är vi kvar i gruppen? Jag är beräknad imorgon på självaste nyårsafton men hoppas bebisen håller sig inne till tolvslaget sen är det fritt fram att komma ;)
Är på +17 idag. Blev igångsatt i förrgår men det händer ingenting. Inte fått läkarens utlåtande för dagen än, men blir nog en fjärde omgång gel och vidriga pinvärkar på det.
Blir en januaribebis för mig med! Bara glad för det faktiskt. Är bara på +1 än så länge. Gick ju över 18 dagar med förra så har räknat med något liknande nu, men vill helst slippa igångsättning den här gången.