• evve88

BF december 2015 :-)

jobbigt när folk ska ha åsikter om ens mage! Min börjar med bli stor (17+0 imorgon) finns ju inget rätt och fel men tycker också de är jobbigt när folk säger "vad stor du är" (sen säger vissa, men de syns ju ingenting på dig, du är ju ändå snart halvvägs) trodde inte man skulle bry sig om vad folk tycker men helt plötsligt är de ok att kommentera andras kroppar! De är nog bara att vänja sig, dom kommer ju antagligen inre bli färre dom kommentarerna som "hej tjockis" haha. Tur att bebisen i magen är värd det <3

• evve88

Anniiica, vilken lyx! Här tror ja mer att allt lägger sig överallt men de är ju svårt att säga än. Det återstår att se. Bry dig inte om vad andra tycker. Dom kommer alltid ha åsikter !

• evve88
    sosso08 skrev 2015-06-25 11:52:27 följande:

Som det ser ut än så länge verkar sommaren inte riktigt vara på G, men funderar ändå på det här med Bikini...

Någon som har något tips på snygga gravid bikinisar? Har varit och prövar lite olika vanliga men hittar inget som sitter snyggt då bysten blivit en hel del större och magen kommer ju inte direkt krympa under semesterveckorna :p

Köpte en vanlig bikini fast kupan köpte ja på Lindex. Dom har lite större storlekar... Går ju verkligen inre att hitta nån på typ Gina för dom är ju lite för tunga för dom om man säger så. Hahaha :)
  • evve88

Välkomna ni nya! :) och åh va avis ja är att ni känner bebis :) är 17+2 idag men inte kännt nått än :) hoppas hoppas man gör de snart. Längtar tills de känns lire utanpå med så sambon kan känna :D

• evve88

Har RUL 9 juli och är 19+0 då :) har inte heller kännt fladder så är såååå nyfiken på att få se honom, kan knappt bärga mig :) men magen har växt rejält så antar att han växer i alla fall :p

• evve88

Tänkte göra de mer officiellt efter RUL men alla i närheten plus några till vet om. Dessutom är det väldigt svårt att dölja nu om ja inte har stora kläder på mig :p

• evve88

Min går inte heller att dölja :p men ändå vågar folk knappt fråga :p
  • evve88
    Snobi skrev 2015-07-02 14:03:01 följande:

Fin mage! Visst är det kul att folk inte vågar fråga? Det är ju helt uppenbart på mig med men ändå är det som att det finns en elefant i rummet (bokstavligt talat) på fikarasterna och ingen säger nåt fast fler och fler kommer förbi och frågar ändå så snart vet väl alla.

Tack snälla!

Haha ja har till och med blivit frågad om jag fått laktosmage. Hahaha!!
  • evve88
    gällka88 skrev 2015-07-02 13:56:57 följande:

Vilka fina magar! Jag ser bara tjock ut.. Alltså som tidigare!! :(

Börjar tro att de inte är nån plutt där inne!

Tror ja inte alls du gör. Bara man själv som är så självkritisk! <3
  • evve88

Känner ingenting alls, v 19+0 på torsdag..

Blir också nojjig.. Hoppas verkligen att man känner nått snart. Ska bli så skönt att gå på RUL på torsdag så man får se hjärtat igen. Tänker att nått borde man ju kännt men ingenting.. :/

• evve88
    flugsvamp skrev 2015-07-17 18:16:42 följande:

Var på rul idag och allt såg bra ut förutom en föreliggande moderkaka. Någon som vet vad detta kan betyda?

Sa hon föreliggande?

Min sa att min låg i framvägg och att de innebär att ja kanske inte känner bebis lika fort.. Kan de ha betydelse för nått annat?
  • evve88
    panisette skrev 2015-07-23 19:23:21 följande:

Jag har också mitt RUL kvar, på måndag. Har inte känt några sparkar eller rörelser ännu (är i vecka 19) så är lite orolig. Vill bara se att bebis faktiskt lever om där inne trots att jag inte känner något... Är det någon mer här som INTE känt något?

Jag hade inte känt nått alls fran till RUL, men när vi va där så slog hjärtat och han sprattlade som bara den.. Hon sa att min moderkaka låg i framvägg och att de säkert kommer dröja ett par veckor till innan ja känner nått. Är i v 22 nu och känner fortfarande extremt sällan! Bara fladder ibland och nån enstaka rörelse, Så håll ut. Ja längtar ihjäl mig tills ja känner mer men är säker på att de inte är nån fara för dig!
Svar på tråden BF december 2015 :-)