• nikki06

BF december 2015 :-)

Åh skönt! Hur tog hon det??
    Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??

• nikki06

Vad roligt att ni berättat och de verkar ta det bra! Min kusin som är ett år äldre än mig kom på mig att jag drack alkoholfritt vin och fattade direkt men hon blev mest chockad, sa inte så mycket mer. Jag är rädd att mina föräldrar ska reagera liknande, jag har ett år kvar på min utbildning så är rädd att de ger mig lite uppläxning för att jag inte pluggar klart först. Hoppas de förstår hur glad man är över detta!

• nikki06

Grattis joss82!!

Jag bor i Kalmar-karlskrona området, någon som bor i närheten? :)

• nikki06

Grattis till er nya! Jaa här håller vi alla tummar och tår som det går för att det ska gå bra för oss :)

• nikki06

Åh vilken bra ide med fb-gruppen! Ska försöka logga in ikväll då och lägga till dig :)

• nikki06

Välkommen knasigknapp! Grattis till plusset :)

Jag ska få göra vul då jag var mitt uppe i en utredning och blev gravid via insemination, så mottagning som hjälpte oss med detta vill göra vul på mig.

• nikki06

Grattis!

Gruppen är hemlig så inte sökbar, men om du addar Rozanna pettersson kan hon lägga till dig :)

• nikki06

Mitt illamående kom lite smått för en vecka sen, men så länge jag inte spyr har jag aldrig tyckt att det räknas ;) dock började det idag, jippi... Menmen det hör väl till :)

• nikki06

Jag är också supergasig! Och svullen över hela magen :o

Till er som ska gå ner i vikt tycker jag ni är superduktiga som äter grönsaker etc, sj försöker jag stå emot sockercravingsen ;) ju mer fibrer födan har desto mer gaser får man dock, eftersom fibrerna inte kan brytas ner i tunntarmen, bara tjocktarmen :)

• nikki06

Välkomna alla nya!

För att komma in i vår fbgrupp så addar ni Rozanna Pettersson så lägger hon till er :)

Svar på tråden BF december 2015 :-)