BF december 2015 :-)
Nu vet mamma. Puh. Jag var superskakis och började nästan gråta, men nu känns det bra. Ingen gravlax till mig!
Nu vet mamma. Puh. Jag var superskakis och började nästan gråta, men nu känns det bra. Ingen gravlax till mig!
Åh skönt! Hur tog hon det??
Jag och min sambo har faktiskt undvikt våra familjer denna påsk, tack och lov, annars hade man fått smyga som bara den. Är dock och firar med min mormor och mina kusiner så blir nog en del smygande ändå.. Har köpt färsk varmrökt lax dock, har hört att det ska gå att äta??
Åh så skoj att berätta! Jag tänkte jag skulle berätta för min pappa om en vecka när vi ska dit på sent påskfirande. Vill liksom inte ta den diskussionen om maten inför hela släkten..hihi Han har fyllt år precis så ska göra en klassiker och ge han en fin ram med en lapp där det står att bilden kommer i december ;)
Jag är 29 och bor i Västerbotten. Var bara 27 när vi började försöka, men om allt går vägen så får jag första barnet före 30. Hade precis gett upp hoppet om det annars.
Någon mer som mår illa av socker? Jag åt en bit tårta på jobbet igår och kände direkt att det var svårt att få ner den. Sen åt jag lite ur mitt påskägg efter middagen och efter det mådde jag pyton så fort jag rörde mig. Blev t.o.m. min första djupdykning i toaletten. Har annars ätit lchf sen i höstas så jag får nog fortsätta hålla nere på kolhydraterna. Är bara sugen på typ blomkål, nötter och andra torra saker + yoghurt, frukt och liknande. Blir ju rena hälsoresan det här...
Jag plussade i måndas och har nog varit i chock och inte litat på resultatet förän igår. Då slog nämligen illamåendet till så nu har jag spytt upp allt, tom vatten två mornar i rad... det är fn inte lätt. Och det är ju ganska svårt att dölja på jobbet när man vanligtvis äter som en tok på morronen och nu så spyr man bara.. really nice. Nån annan som råkat ut för hemskt illamående eller har nå tips på hur man kan underlätta mornarna?
Den här morgonen var helt hemsk! Testade att vänta ut det men det gav sig inte så jag tog en postafen strax efter 12. Sen sov jag som en drogad till nu... men hellre det än att må illa hela tiden.
Hur gör ni som tar halva tabletter? Delar med kniv? Kan den andra halvan bara ligga framme sen eller?
29 år, bor i Västerbotten.
Vad skönt, kanske något jag ska testa då.
Men blir inte jätte trött av den? Har hört vissa som säger att det är som att ta en sömntablett och det fungerar ju inte riktigt när man ska jobba :p
Jag ska göra vul imorgon. Nervöst!