BF december 2015 :-)
Jag har rosa röda flytningar. Så väntar bara på att det ska skita sig. Har molvärk. Tog ett nytt test imorse och det ökar inte i styrka. Lycka till alla ?
Jag har rosa röda flytningar. Så väntar bara på att det ska skita sig. Har molvärk. Tog ett nytt test imorse och det ökar inte i styrka. Lycka till alla ?
Är det nån klok människa som kan svara på,eller har en aning om varför jag sväller så förbannat?
Är varm,svettas som en tok bara jag tar i dammsugaren eller plockar i och ur diskmaskinen....ansiktet hettar,fingrarna blir som korvar,fotlederna sväller om jag står och går för mycket....alltså jag är till och med svullen i ansiktet !
Ser ut som om jag har gått upp flera kg !
Hemma går jag i trosor och t-shirt för att jag är såå varm !
Jag jobbar natt som undersköterska men är sjukskriven 50 procent en månad....
Funkar det bra med natt trots graviditet :) Är det pga graviditeten som du är sjukskriven 50% ?
Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.
Frågade min fertilitetsläkare och hon sa att de finns inga risker med att ha sex... konstigt hur de kan vara så olika? ??
E det nån mer än jag som känner sig deppig och nere? ?? Känner inte igen mig själv. ...
Beställde precis en tub progesterall, någon annan som har någon erfarenhet av den?
Jag har haft små blödningar sen i torsdags kväll, hade sex på onsdagen. Kommer bara lite blod när jag torkar mig. Idag när jag vaknade och gick på toa såg jag små klumpar i toaletten och lite blod på papperet, ringde in och dom sa att jag skulle avvakta... jobbigt att inte veta nu om det är ett missfall eller inte.. ska nog ringa in imorgon igen och hopps jag får komma in och kolla, är i vecka 7+3..