BF december 2015 :-)
Hur gamla är alla, och vart är ni ifrån? :)
Du då?
Hur gamla är alla, och vart är ni ifrån? :)
Berättade för min mamma idag, hon skrek rakt ut och började gråta! Tror någon längtar efter att bli mormor! Så skönt att berätta för någon:) nu får man bara hålla alla tummar och tår att det denna gång går hela vägen!
Någon mer som berättat?
Precis! Min mamma var mitt största stöd när vi gick igenom vårat MA, och skulle något ske igen så vet jag att jag har hennes stöd.
Ska berätta för sambons familj någon dag i veckan, vet att vi inte kommer få samma reaktion men tror ändå dom kommer bli otroligt glada.
Resten får vänta till antingen v13 eller efter ultraljudet i sommar, om det inte börjar synas tidigare. :)
Honsomvill: går inte att citera dig.
Otroligt tråkigt på din mammas reaktion.
Hoppas ni får en bättre reaktion av dom andra i eran närhet denna gång och hoppas att allt går vägen!
Nu har jag bokat in ett tidigt ultraljud i nästa vecka! Förra gången jag var gravid visade det sig i v 10 att där inte var ngt foster så jag känner att min oro är befogad i mitt fall.. Jag kommer att vara i v 8 (7+6) enligt mina egna beräkningar, då måste de väl kunna se om där finns ett foster? Eller vad tror ni?
Kram till er alla!
Nu vet cheferna på jobbet också, eftersom jag mått så dåligt och inte klarat av mitt jobb.
Det blev inga hurra rop direkt, mest skit.
Tråkigt, så det verkar bli en sjukskrivning här.
Jobbar som kock.