BF december 2015 :-)
De andra graviditeterna har jag levt på pepsi och dropp. +-0 när barnen varit ute
Vad använder ni för app/appar?
Några bra tips?
Jag har gravidapp och ovia pregnancy.
Har ni några idéer om hur man på ett roligt sätt berättar att man är gravid för de övriga barnen och släktingar? :)
Går in i v 9 imorgon. Känner ingenting nu förutom väldigt ömma bröst. Ibland om jag vrider mig snabbt eller ställer mig upp hastigt kan det dra i sidan i nedre delen av magen.
Från v 6-v8 mådde jag illa hela dagarna igenom men kräktes inte. Känt mest molande växtvärk just i början, nu ingenting. Inte spec trött heller, vilket jag var väldigt mycket med sonen!!
Fryser ofta, men svettas typ samtidigt. Är jätte orolig att det ska vara något fel. Någon mer i v 9 här som inte känner några symtom & som känt förut??
När vi berättade för familjen var det påsk. Vi hade fotat sonen med en tröja "världens bästa storebror" och satt fotot i ett påsk ägg :)
Jag hoppar in här och håller tummarna på att jag får vara med. Testade positivt i onsdags. Hade sista mensen 19-22 mars. Räknar BF till årsskiftet. Inga barn sen innan.
Kontaktade barnmorska igår och tycker det är tråkigt att de inte tar blodprov eller så för att ge extra bekräftelse. Man blir ju så osäker när det är första.
32 år Skåne, tredje barnet.
Min familj kommer bli super glada.. Hans föräldrar kommer nog med en eller flera taskiga kommentarer - och vi kommer inte bry oss det minsta.
Vilken v är ni som ska göra Vul idag?
Jag vill med.