BF december 2015 :-)
BF 2 december och boende i Kristianstad. Var i Skåne finns de fler blivande mammor?
BF 2 december och boende i Kristianstad. Var i Skåne finns de fler blivande mammor?
[quote=75148626][quote-nick]fantasy06 skrev 2015-04-12 16:40:15 följande:[/quote-nick]
Jag bor med i Kristianstad :) bf enligt uträkningar 7/12.
[/V
Vad roligt, är ganska nyinflyttad i stan så inte så många i min omgivning som är föräldrar att prata med
Är 28, snart 29 detta är vårt första barn
Välkomna alla nya
Ni som har barn sedan tidigare när ska ni berätta för ert barn ska få syskon? jag vågar nog berätta förrän tidigast vid v. 13. Men kändes så dumt idag, min son frågade om jag hade bebis i magen! sa inget men förstår att han undrar för jag är så svullen om magen och jag är ganska nätt annars så det syns ju direkt på mig.
har svårt att dölja magen ens i stora pulsiga tröjor!
Fick en tid för vul nu på posten. Har en ofarlig cysta på vänstra äggstocken som vi håller koll på 2 ggr om året. Så den 4 maj får jag se om där är nån bebis eller inte. Så roligt. Så hoppas jag cystan är mindre o inte till problem där den sitter.
Var på tidigt vul idag (v.7 går in i v.8 på torsdag) och fick se ett hjärta slå! Känner mig lite lugnare nu :)
Jag vill inte gå upp onödigt mycket i vikt denna grav. Hur tänker ni kring träning? Vad är okej och vad är inte okej?
Jisses. Denna morgon är den värsta hittills. Illamåendet från hell, känns verkligen som jag behöver kräka. Sen har sonen haft maginfluensa så vet inte om det är gravid illamående eller magsjukaillamående. Det får väl dagen utvisa :/
Nu kommer gnället o illamående igen :) mår illa när jag inte äter. När jag sen ätit typ middag mår jag illa för det. Ska på hälsosamtal på tisdag så hoppas innerligt jag kan få nån pilla mot illamåendet. Postafen hjälper knappt. Vill ha v 12 nu så det förhoppningsvis går över.
Får man hoppa in här?:) bf 2/12 och testade positivt på bim-6! Mår riktigt kasst tyvärr:( fått medicin som hjälper lite!