BF december 2015 :-)
Varför skulle det vara farligt med influensa som gravid menar dom?
Varför skulle det vara farligt med influensa som gravid menar dom?
Jag känner mig inte redo för bebis:( kanske för att vi ska flytta vid månadsskiftet, har fortfarande inte fått pengar fr försäkringskassan och allt är allmänt rörigt. Känner mig mest ledsen och nedstämd:(
Hur är det för er med maten? Jag har varit så sjukt hungrig/sugen hela tiden sista veckan. Drömmer om mat hela dagarna, skulle bakat lussekatter med pojkarna men så glömde mannen att köpa jäst! Så det får bli imorgon istället, saffrans semlor är något jag också måste prova på att göra! Nam nam nam
Idag blir min lilla tös 1 vecka gammal :) hon plockades ut i v.33+5, hade BF 19/12.
Är det några fler som redan fött?
Varit hos BM idag. Lillan har huvudet neråt men är inte fixerat.. Så går vattnet nu måste man meddela det till förlossningen o åka in liggandes i bilen då det finns risk att navelsträngen kläms.
Mitt SF mått är 36!! Jag är giganistk. Jag som var så smal före graviditeten. Men men..
Är riktigt nervös över förlossningen nu. Bara tre veckor kvar! Galet och overkligt.
Oj vad mycket energi ni verkar ha tjejer! Lite avis faktiskt för jag orkar verkligen ingenting!
Läste att det är ett vanligt graviditetstecken i v37 med att vara lös i magen. Vill inget hellre än att lillan ska stanna till Bf jag eftersom vi ska flytta i veckan. Vågar inte ens ha sex längre för att inte riskera att det sätts igång:/
Igångsatt vill jag inte heller bli då många berättat för mig att det är mer smärtsamt.