• nikki06

BF december 2015 :-)

Va skönt att du känner så! Mig är det tvärtom, jag måste äta med 1,5 timmes mellanrum för att inte må illa. Fläskar mig som fan haha

• nikki06

Denna tråden har redan en fb-grupp, om ni addar Rozanna Pettersson lägger hon till er :) vi är redan många men är bara kul att bli fler!!

• nikki06

Välkomma alla nya! Grattis :) hade varit kul att veta var alla håller hus i landet? Själv bor jag i kalmar men ska flytta till karlskrona i sommar :)

• nikki06
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 10:09:45 följande:
    Tack! :) Åh vad kul att du bor i Kalmar, jag bor nämligen på Öland! :)
    Nej men va kul!! I vår fb-grupp är vi två som bor i Kalmar och en på öland :) är det ditt första med? Kul att vi är i nästan samma ålder, fyller 23 senare i år :)
  • nikki06
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 10:14:56 följande:
    Nej men åh vad roligt! :D Jajjemän det är mitt första, ditt också? :) Ja egentligen är jag fortfarande 22, men fyller 23 väldigt snart :D Vad heter fb-gruppen?
    Åh båda 92or då, skitkul! Ja det är också första för mig :) den är hemlig så går inte att söka på men addar du Rozanna Pettersson så lägger hon till dig :)
  • nikki06
    Lizzie09 skrev 2015-04-17 16:54:57 följande:
    Ja verkligen :D Ah okej, jag väntar en vecka eller två, sen kommer jag gå med där också! :)
    Kul! Jag har inte kontaktat bm än, jag är 6+4 nu. Ska dock få ett tidigt vul på måndag när jag går in i v 8 av gynekologen, så tänkte nog ringa efter det, om man hör ett hjärtslag vill säga :)
  • nikki06
    TessOphira skrev 2015-04-17 18:41:25 följande:

Har ni berättat för folk än? Nyfiken :)

There is a unique pain that comes from preparing a place in your heart for a child that never comes
    Jag hade ju velat hålla mig till v 13 för säkerhets skull, men nu när vi ska få ul på måndag i v 8 så har vi bestämt oss att berätta för våra föräldrar om vi hör ett hjärtslag :) hur gör ni?
  • nikki06
    Jia84 skrev 2015-04-19 16:39:14 följande:
    Då man är i mf riskzonen ännu, så väljer jag att inte fördjupa mig i namn ännu. Jag är väldig nojig för det:) Men vill njuta för fullt nu, dock inte tänka på namn och sånt riktigt ännu då det är så tidigt.
    Jag tänker likadant, vågar inte kalla det lilla i maget någonting, gud va jobbigt om det blir mf. Jag ska dock äntligen få mitt tidiga vul imorgon så om jag hör ett hjärtslag då kommer jag nog slappna av lite. Inte tänka på namn redan kanske men iaf berätta för våra föräldrar tror jag! Någon annan som berättat/ska berätta för någon snart?
  • nikki06
    soda skrev 2015-04-19 19:23:20 följande:

Tyckte jag såg något om att det fanns en facebookgrupp för decemberbebisar? Är den hemlig och är ni alla med där också?

Ja precis, fb-gruppen är hemlig så går inte att söka på den och då inte heller se vilka som är med förutom de som blivit tillagda i gruppen :) om du addar Rozanna Pettersson på fb så lägger hon till dig/er som vill!
  • nikki06

Grattis alla nya, och välkomna! Tipsar återigen om att lägga till Rozanna Pettersson på fb så lägger hon till er i vår hemliga grupp där vi har bf-lista mm :) nu är vi över 40 st men är bara kul med fler som kan peppa varann!

Svar på tråden BF december 2015 :-)