BF december 2015 :-)
Ok då förstår jag. Lycka till då!
Ok då förstår jag. Lycka till då!
Åh enligt min app (omställd efter bf) så är jag 10+6 idag :) Så då är vi lika på dagen, va kul!
Kub var ett tillval här. Men jag vill gärna göra det för att förbereda mig på vad som väntar. Har växt upp med en nära anhörig med grav hjärnskada och assistans dygnet runt i mitt föräldrahem. Så jag vet inte om jag psykiskt klarar en ev funktionsnedsättning till i familjen. Vi vill veta, så vi kan ta ett beslut därefter.
Ska ringa och boka tid nu i eftermiddag :)
Just nu genomgår jag mödravård utomlands. Men RUL kommer troligtvis bli i Sverige under semestern :) Östergötlands landsting, dudå?
Tack Ja familjen vet, och nu även närmsta vännerna. Var väldigt roligt att äntligen få berätta :)
Ja det är första för oss. Så det är riktigt spännande! För er med?
Hoppas innerligt att allt kommer gå bra för er <3 Man är ju så ängslig innan man vet hur det står till med liten... Men jaa, visst börjar tiden gå fortare nu! :) Tror det är lättare att slappna av och på riktigt njuta när väl 12e veckan är förbi.
Vad är det för skillnad på mkp och fvp?
Asså min mage är så jävla svullen ikväll så det känns jag ska explodera . Gaaah... å måns va så jäkla schnygg ^^
Jag sover så dåligt på nätterna nu och drömmer mardrömmar. I natt drömde jag en sån hemsk dröm så jag vill inte ens berätta den... Någon mer som har jobbiga nätter?
Så synd att dom inte gör mkp i Halland :(
ja fan va grym måns va! Han måste väl ändå gå vidare?
Ja vi ska till dr nästa vecka som ska skriva remiss. Så himla dåligt att dom inte gör de så vi får snällt vänta tills fvp vecka 15:/
Ha ha nä eller hur! Lär ha däckat innan flesta artisten ska upp på scen :)
Är i ca 12+5 så de e ju ett tag kvar ... men försöker vara positiv :)
Ha ha i know what you mean! är hyfsat jobbigt å bara klara av jobbet på natten. Privat ska vi inte tala om. Myskvällarna är inte vad de har varit direkt ha ha :)