Inlägg från: Honsomvill |Visa alla inlägg
  • Honsomvill

BF december 2015 :-)

TessOphira skrev 2015-07-09 08:45:39 följande:
    Jag har också funderat på hur man klarar av att vänta så länge. Jag hade blivit tokig. Jag är i v17 och har gjort 3 ul. 2 st VUL (första på ivf-kliniken för att se om det verkligen tog sig och ett till hos bm för att dom ville fastställa graviditeten) samt ett vanligt ul i v13. På måndag har jag RUL och tycker det varit jobbigt nog att vänta på sen det förra. Tyvärr är det ju inget man får välja själv.
    Var tvungen att boka in ett ul på måndag bara för att se så allt är ok, då jag är i värsta spökveckorna just nu.
    Är i v16 och ska berätta för min familj nästa vecka så vill veta att allt står rätt till innan.
  • Honsomvill

Är nojig över att alla andra verkar ha magar medans jag inte tycker att jag har någon alls.. Är i v16

• Honsomvill

Idag ska vi berätta för min pappa och hans fru. Är så galet nervös. Vill bara få det gjort och sen åka iväg på en tre veckors lång semester så han hinner smälta det.

• Honsomvill

Här är också en till med RUL kvar!
    På onsdag nästa vecka är det dags för oss.
    Känner en massa sparkar hela dagarna så är inte jätte orolig men ändå: hur kan man inte vara orolig?
    Har inte tänkt så mycket på förlossningen. Eftersom det är min första gång, vet jag inte hur jag ska tänka riktigt.. Vad ska man vara rädd för? Vad ska man vara förberedd på? Osv..

• Honsomvill

Brukar känna en hel del buffar i magen men har inte känt så mycket idag eller igår.. Börjar bli orolig...

• Honsomvill
    Anny123 skrev 2015-07-25 13:18:23 följande:

Känner mig liksom du, orolig. Har känt en del rörelser varje dag, men nu knappt någonting 2-3 dagar. Är vi v 17+4, vet inte hur mkt man bör känna? Hur ofta etc?

Blev en del buffande här för en stund sedan. Läste dock att det är vanligt att inte känna något alls på ett par dagar ibland.
    Det är först efter v26 som man SKA känna varje dag.
  • Honsomvill

Gick in i v19 idag. Har RUL på onsdag och jag bara känner att det är en pojke. Det är liksom en han.. I mina tankar, när någon pratar om bebisen tänker jag genast "han" "honom".
    Har ni haft en känsla om vad det är för kön och har det varit rätt?

• Honsomvill

Har nu varit på RUL!
    I slutet av december kommer en frisk liten pojke till oss som inte alls ville ligga still eller vara med på bild.

Svar på tråden BF december 2015 :-)