• Beya

BF december 2015 :-)

FruGru skrev 2015-04-21 21:28:56 följande:

Jag störtblödde igår efter sex. Sen dess har jag blodiga flytningar. Så jäkla jobbigt. :(

håller tummarna att det ändå inte är någon fara.
  • Beya
    FruGru skrev 2015-04-22 10:03:55 följande:

Jag avvaktar med att åka in. Ser om det drar igång. Tack så mkt alla.

Hur har det gått?{#emotions_dlg.flower}
  • Beya
    FruGru skrev 2015-04-22 20:22:06 följande:
    Har fortfarande blodiga flytningar. Tog ett nytt test nu på em som är svagare än gårdagens test. Får se om jag åker in och kollar på sjukhuset innan helgen.
    Usch lider med dig:(
  • Beya
    Mamma till V skrev 2015-04-23 06:15:06 följande:

Legat vaken sen kl 5, kan inte sova mer är så otroligt nervös över vul idag. Tur att det är på morgonen så det snart är gjort. Förbereder mig på dåliga nyheter så jag inte blir så besviken. Men å andra sidan har jag inte haft några fler tecken på att nåt skulle va fel efter den ljusrosa flytningen i tisdags. Snart vet jag hur det ligger till hoppas jag...

Lycka till! Allt är säkert bra ska du se :)

Är det privat du ska gå?
  • Beya
    FruGru skrev 2015-04-23 07:25:40 följande:

Tack alla <3

Som tur är har jag redan barn. Men längtan efter ett till är så himla stort. Speciellt efter vi förlorade vår bebis i vecka 19 flr några månader sen.

Vi får se om jag återkommer. Men just nu känns det som att jag inte kommer göra det. Till alla vill jag säga lycka till. Njut. Våga kontakta vården vid oro. Bättre en gång för mkt än en gång för lite. Lita på er magkänsla så ska ni se att det går bra.

En december / januari bebis är super mysigt ?

Åh alla mina tankar går till dig! Vad fruktansvärt att du mist din bebis i v19:( önskar jag hade något bra att säga men.. Ja du får fokusera på det barn du har och sköt om dig!
  • Beya

Jag jobbar bara 50% men måste ändå lägga mig efter jobbet o då sover jag oftast en timme.Jobbar på kontor

• Beya

Tänkte att det är ngr av er som blivit avrådda av läkare att träna, hur ska man då våga göra det? då är det alltså en risk.

• Beya

Så t.o.m sex kan vara en risk? jag har ju haft ett missfall så jag är också nojig över hur man ska våga det då.

• Beya
    Anniiica skrev 2015-04-24 11:45:46 följande:
    Sex är också en risk.

Som tur är har jag en fullt förstående sambo, så vi har inte sex fören vi nåt vecka 12.
    Vad lustigt, för det står ju inte någonstans när man läser i alla gravidappar eller ens i 1177 vårdguiden!
    Jo min sambo hade absolut förstått det med men det är ju min förlust också Tungan ute 
    Skulle bara verkligen vilja veta fakta, så jobbigt när man hör så olika.
  • Beya

Inget speciellt sugen men det hade jag inte förra gången heller. Mår bara illa om jag inte äter väldigt regelbundet. Just nu är mina symptom bara trötthet o mina ömma bröst som redan ökat en storlek.

Välkomna ni nya

Svar på tråden BF december 2015 :-)