• Beya

BF december 2015 :-)

Förresten har ert underliv ändrat färg? med min son blev det lite blåaktigt(ursäkta om det blir för mycket info) läste i appen för någon vecka sedan att färgen brukar ha ändrats vid det här laget till blåaktigt/ violett men det har det inte på mig.

• Beya
    Pikkujag87 skrev 2015-04-27 13:11:50 följande:

Kommer gärna med här :) Plussade i går och har bf 27 december enligt egna uträkningar. Det här blir andra barnet om allt går vägen har en dotter född i oktober 13.

Grattis och välkommen
  • Beya
    Dakine skrev 2015-04-27 20:28:25 följande:
    Läkaren bara gav mig 3 bilder :)
    Åh vilken lyx! vad roligt och skönt att allt såg så bra ut

Nu har även jag börjat må illa... måste äta heeela tiden för att inte må illa. Har redan gått upp 3,5kg :(
  • Beya
    Sister Morphine skrev 2015-04-28 12:00:24 följande:

Bebisen ville inte stanna kvar.

Lider med dig! Kram
  • Beya
    Misshjb skrev 2015-04-29 07:38:08 följande:
    Jag har hört olika från läkare. Efter mitt MA sa de att 1/3 slutar i missfall i de graviditeter man har konstaterat. Fram till v 12 är det 30% risk och efter det är mindre men risken finns ändå. Många ggr har man hormonerna och tror att graviditeten är normal tills det kommer en blödning några v senare.

Har också hört att när hjärtat slår är det mindre risk för missfall. Vet någon annan nått mer om det??
    Efter v 12 ska ju risken för missfall "bara" vara 3-4%. Orkar inte höra något annat nu, jag menar när ska man få slappna av o glädjas över din graviditet?!
  • Beya

Är det bara jag som är supertäppt i näsan om nätterna? vet inte vad jag ska ta, vågar inte ta något med cortison även om jag tror jag skulle behöva det. Kör med koksalt och dubbla kuddar men det hjälper inte...

• Beya

Ska på hälsosamtal imorgon men då görs inte vul så man får leva i ovisshet ett tag till. Eventuellt får jag kanske göra det sen för att se hur långt gången jag är eftersom jag inte hade mens efter missfallet innan jag blev gravid.

Ska ut med några bekanta på lördag, vet inte hur jag ska komma undan för vi brukar alltid dricka vin till maten.

Sen ska vi på bröllop helgen efter o har letar klänning idag vilket inte var det lättaste kan jag säga ???? går inte att dölja min bula! Åh varför kan det inte bara gå två veckor så man kan berätta för världen ????

• Beya

Fick se ett tickande hjärta och full aktivitet idag är så lättad och glad att jag grät.

• Beya
    bebba83 skrev 2015-05-07 12:04:30 följande:
    Åh va underbart! Hur långt gången är du??
    Tack ???? är i vecka 9 :)
Svar på tråden BF december 2015 :-)