BF december 2015 :-)
Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!
Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...
Filious- hon blev glad :) fast det är tidigt!
Bara jag som är orolig för MF hela tiden? Svårt att koppla av...
Om någon vill vara med i en december bebis grupp på Facebook lägg till mig som vän så får ni vara med:)
Helt frivilligt såklart:)
Rozanna Pettersson
Jag tar bort er som vän sen när ni är tillagda :)
Hej!
Jag hoppar in här?? Plussade förra veckan, är nu i v 5+2 så bf runt 5/12. Har en dotter på 20mån. Är 30år och jobbar som bm på förlossningen.
Jag hoppar in här :) BF 4 dec 2015.
Gick in i v 6 i lördags, så v 5+3 idag.
Hej!
Plussade i helgen, på min sambos födelsedag så han fick den bästa födelsedagspresenten han kunde tänka sig! =D bf 14/12-15 om jag räknat rätt =D Det är första barnet för mig och min sambo. Känns lite konstigt, nästan så att man inte kan tro på det än!
Finns en hemlig Facebook grupp som heter " december bebisar "
Adda rozanna Petterson, jättemysig grupp och skulle va trevligt med fler :)
Testet är gjort!
Positivt då givetvis - som jag redan hade räknat ut! :)
När kontaktar man mödravården?
Jag kommer att be att få träffa den speciella barnmorskan som jag tänker på.
Hon var verkligen helt underbar! Och då har jag bara träffat henne ca 10 minuter när jag gjorde ett cellprov för en tid sedan..
Ska ta en tur till biblioteket och kika vad de har.
Förr har jag alltid varit skräckslagen vid tanken på att föda vaginalt. Har alltid blivit kallsvettig vid tanken på smärtan. Men nu känns det faktiskt inte som ett problem alls! Det går som det går! :)
Är det bara jag som är så in i döden trött??
Jag är vanligtvis full av energi och håller igång från morgon till kväll. Men nu vill jag bara sova hela tiden. Jag mår konstant illa.. Tycker inte alls att detta är en angenäm upplevelse.