mammmiamaria skrev 2015-12-08 11:59:17 följande:
BF idag och mitt humör är i botten! Jag är arg som ett bi kan man säga. I helgen hade jag mycket ont som kom och gick men sen min man gick till jobbet igår har det lugnat sig. Jag var hos BM igår och hon trodde inte att det skulle dröja så längre till och att det kanske avstannade för att jag inte är lika trygg när mannen inte är hemma. Idag ska han vara borta till sent (visserligen bara 30 min bort) så jag har gett honom dåligt samvete med. Inte nog med det så fick en kompis barn igår som var beräknad till den 13. Grrrrrr!!! Första personen som ringer mig och frågar hur det går kommer att få en avhyvling som heter duga. Nu kryper jag ner under täcket igen och grymtar vidare.
Känner med dig! BF+2 här och blev väckt av telefonen när jag äntligen hade somnat på soffan. Direkt efter det såg jag att en bekant som var beräknad till 14 dec fick sin unge idag. Känner mig arg och ledsen och orättvist behandlad och... ja, möjligen lite fånig också.
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Men i det här flodhästläget vill man ju inte gärna höra att andras barn slinker ut (givetvis väldigt smidigt dessutom) i förtid.