BF december 2015 :-)
RUL gick bra för mig med! Två armar och två ben, ett fint hjärta, en liten magsäck och en liten urinblåsa! Allt såg bra ut!! Är alldeles lycklig! Blev tillbaka flyttad en vecka så BF är 22/12.
RUL gick bra för mig med! Två armar och två ben, ett fint hjärta, en liten magsäck och en liten urinblåsa! Allt såg bra ut!! Är alldeles lycklig! Blev tillbaka flyttad en vecka så BF är 22/12.
GAH! Ja måste få skriva av mig å eventuellt har någon som förstår för i min närhet är de då ingen som fattar!!!
Jag har de senaste dagarna fått den kortaste stubinen i världshistorien! Mitt tålamod är så kort att de räcker med att en människa öppnar munnen så får ja nästan ett utbrott!! Orkar inte med någonting!
På detta är jag trött och har ont i ryggen å folk fattar inte att jag behöver vila å inte orkar hålla igång hela dagarna!
Detta framträder oftast i utbrott som går ut över mina nära som jag inte kan kontrollera vilket gör att både dom och jag mår dåligt!! Vet inte va ja ska ta mig till!
Nån som känner liknande?
Överviktig å gått ner tror de är 5 kg pga ändrad kost å mera motion, i allafall innan semestern. Vette rackarn hur de ser ut på vågen nu. Hade helst inte gått upp nånting utan behållt min vikt så håller tummarna för de..
Å ja ha ingen aning om hur ja ska göra med jobbet.. Har nog svårt att jobba jättelänge, är narkossköterska å magen kan nog komma å va i vägen vid en massa tillfällen. Kanske finns de nå andra arbetsuppgifter till mig...
Jaha... Nu kom de en blödning igen. Tredje gången. I vecka 18+6.... Har inte mer ont än vanligt...å befinner mig lååååångt ifrån någon sorts barnmorska. Har lite panik å känner efter å känner efter så jag inte har ont... Verkar som de inte blöder mer än de som kom först, nu är de som brunt, tidigare var de RÖTT!
Jag som äntligen börjat känna lite glädje igen sen nervositet efter tidigare blödning och RUL etc... Ja vet inte om ja orkar med de här mer... :'(
Bebba83 JJ15
Dom har inte hittat någon anledning tidigare när ja varit in så ja har ingen aning om va som kan ligga bakom de. Men de kommer inge mer blod iaf.. Får ringa BM imorgon å fråga... Har googlat och de enda jag hittat är att de är vanligt med blödningar i tidig graviditet, fram till vecka 16...
Emeliess Beya
Nä.. Eller ja de har man väl alltid men de är 3 timmars bilresa till närmaste sjukhus.. Finns ju en sjukstuga här men vettefan om dom kan göra nåt där....
Ganska sömnlös inatt.. Men ja tror ja känt bebis sparka men är osäker om de verkligen är den ja känner eller om de är nåt annat....
Nu ha ja ringt både BM och gynmottagning. Fått en tid imorgonbitti för koll på gyn. Blödningen har slutat å ja känner små buffar så jag är inte så jätteorolig längre men de ska ändå bli skönt att få en extra koll.
SsJj: nä jag har inte lika långt då till förlossningen, hemma har ja bara typ 5 minuter att gå till sjukhuset men just nu befann ja mig långt borta i fjällen i min systers stuga...
Helt sjuka sparkar man får ibland. De är så ja själv hoppar till! Igår kände sambon för första gången och jag blev nykär bär ja såg kärleken i hans ögon!
Nu har de mesta av oron efter blödningen lagt sig, men de är fortfarande jobbigt att gå på toaletten.
5 dagar kvar till halvvägs! Å vi har börjat sortera i förrådet för att kunna göra plats i lägenheten för lillhjärtat!
Jag hade gärna velat ha en liten flicka, kan inte motivera varför utan de känns bara som så men en pojke är exakt lika välkommen. Jag har drömt om barn såå länge så jag bryr mig egentligen inte om kön så länge bebis får vara frisk!
Sen en sak till. Ja måste ha världens minsta gravmage. Ja sover fortfarande på mage..inte på magemage utan sådär halvt på mage som jag alltid sovit... Skönt! Å ja berättade för en kompis igår att ja ska ha bebis och att ja var halvvägs å hon tittade på min mage å typ fnissa för den är så liten...